Kertokaapas REHELLINEN mielipiteenne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
entäs jos se kirjottais Veera Vanilia....musta toi vanilja on hauska keksintö enkä oo kuullu et kellään ois se edes toisena nimenä.
Tiedätkö käykö se?
Vierastan yleensä outoja nimiä, mut toihan on perussuomea jne...
Ja jos R-vikaa pelkää niin kaikki nimet missä on r pitäis unohtaa...tai jos ei osaa suhauttaa s-kirjainta oikein....voi hyvää päivää

Vanilja itseasiassa on ihan olemassa oleva nimi, viime vuonna tais olla 20 sen nimistä kastettu, samoin kuin Vanilia , niitä oli vähän vähemmän. Mutta aika harvinainen nimi se on.

Taidetaan keksiä sen mirjamin tilalle joku muu, tai jättää kolmas nimi kokonaan pois, kun se ei omaankaan korvaan kuulosta kivalta, mutta ainakin näillä näkymin meidän neitistä tulee Veera Vanilja/Vanilia... vähän pitää miettiä tota kirjotusmuotoa :)

jees juttu...pidä vaan toi vanilja.Mulle tulee vaniljasta henk.koht jotenkin iloinen/lämmin fiilis.
Ja kuten mainitsin eihän sitä toista nimeä toitoteta alvariinsa joka paikassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja että silleen:
jees juttu...pidä vaan toi vanilja.Mulle tulee vaniljasta henk.koht jotenkin iloinen/lämmin fiilis.
Ja kuten mainitsin eihän sitä toista nimeä toitoteta alvariinsa joka paikassa =)
Minustaki se sellainen söpönen nimi.. Kumpi kirjotus muoto olisi hyvä Vanilja vai Vanilia??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja että silleen:
Minustaki se sellainen söpönen nimi.. Kumpi kirjotus muoto olisi hyvä Vanilja vai Vanilia??

No täytyy kyllä sanoa että jostain syystä toi Vanilia tuo tuulahduksen tuolta itänaapurista ja voi olla et joutuu kaikille sit selittää miten kirjoitetaan.Muuten lienee yks lysti, kun niin samoin lausutaan.Ehkä kumminkin se vanilja....tai en tiiä =)

Oikein kaunis nimi olisi Veera Vanilja, Vaniliakin ok. Itse en laittaisi Mirjamia ollenkaan. Me päätettiin, että meidän lapsille ei anneta mitään näitä ns. suvun pakkonimiä ja edelleen olen oikein tyytyväinen päätökseen. Liikaa ei muuten kannata kuunnella muiden mielipiteitä, aina löytyy näitä "ihan hirvee" kommentteja. Pääasiahan on, että itse pidätte :-)

Mielipiteitä on yleensä yhtä monta kuin on vastaajaa.Ihan vain mielenkiinnosta halusin tietää teidän kanssa palstailijoiden mielipiteitä. Palaan sitten kertomaan ihan mustana mikä meidän neidistä sitten loppujen lopuksi tulee.

Yhteistyössä