?
?????
Vieras
Tilanne on nyt aika absurdi. Mulla ja miehellä on ihan reilusti ikäeroa, mä oon nyt 35 ja mies täyttää kohta 51. Ollaan oltu yhdessä reilu 15 vuotta. Eli mä olin ihan pentu kun alettiin seurustelemaan ja muutettiin myös yhteen asumaan melkein heti. Silloin miehellä oli kova hinku saada lapsi, mutta ymmärrettiin molemmat, että mä olin liian nuori. Opiskelut kesken ja kaikkee. No, sitten, kun mä rupesin puhumaan viitisen vuotta sitten, että mites se lapsi-asia, niin päädyttiin siihen lopputulokseen, että mies oli jo liian vanha. Sovittiin, että lapsi ei ole meille mikään kynnyskysymys. Me ollaan onnellisia kahdestaankin. Ja oikeasti kumpikin unohdettiin koko lapsi-asia.
Tein viikko sitten positiivisen raskaustestin. Mitäs nyt? Pikkusen ristiriitaiset fiilikset nyt päällä. Me ollaan oikeasti jo aika lailla vanhoja vauvarumbaan. Mutta toisaalta, meillä on kohtalainen toimeentulo, oma talo, elämä raitellaan. Ollaan tässä yritetty listata plussia ja miinuksia, mutta ei oikein pysty järkeistämään tätä asiaa. Mennäänkö me nyt tunteella vaan sitten?
Tein viikko sitten positiivisen raskaustestin. Mitäs nyt? Pikkusen ristiriitaiset fiilikset nyt päällä. Me ollaan oikeasti jo aika lailla vanhoja vauvarumbaan. Mutta toisaalta, meillä on kohtalainen toimeentulo, oma talo, elämä raitellaan. Ollaan tässä yritetty listata plussia ja miinuksia, mutta ei oikein pysty järkeistämään tätä asiaa. Mennäänkö me nyt tunteella vaan sitten?