Kertokaapas (nikeista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen kans vitsailusta. Sanasta itku. "tulee itku simmuun" > "tulee ikku simmuun" > "tuee ippu simmuun".

Juttu toki laajempi eikä aukee näillä tiedoilla, mutta noin tiivistetysti ni tosta se on lähtenyt. Siitä tuli sit mun lempinimi.

Mä kyllästyin mun vanhaan ja euroviisu päivänä täällä oli linkki sivulle missä sai euroviisu nimigeneraattorilla euroviisunimen ja sieltä tuo tuli. Oli eka vähän hullumpi joten muokkasin vähän.

Mietin kerran kotiäitiaikanani että muistutan rouva Birdiä eli Paddingtonin perheen taloudenhoitajaa... Siis työni ainakin muistutti, en ehkä ulkoisesti kuitenkaan ;).

Paras kaverini aikoinaan(joskus tuhat vuotta sitten:=)käytti lempinimeä Öpö. Muutama vuosi myöhemmin makasi minun aviovuoteessani minun aviomieheni kanssa, jonka kanssa olin saanut sinä aamuna tyttären. Hän vei lapsilta isän.. mutta veinpä minäkin häneltä jotain:=)

Pohdin täällä palstalla viime syksynä ollessani viimeisilläni raskaan että "milloin päästäisit miehen vielä baariloihin ollessasi raskaana".
Lähinnä siis meinasin että mikäli sen jälkeen vielä lähtee baariin niin mun puolesta saapi myös jäädä pois synnytyksestä.
NO mut joku nimitti mut riivinraudaksi joka pitää miestä kettinkin päässä ja mielivaltaisesti päättää toisen menoista ym muuta p.a.s.k.a.a..

Tosin nikin vaihdoin vasta tässä keväällä.

Niin minä inhoon semmosia lahnoja ;) ...ja se lähti siitä B)
ja itteeni en lue siis lahnaks =) kun se on semmonen vetämätön ja saamaton möllikkä.
Noh miten sen sanos savolaesena vastuu siirtyy lukijalle :)

Pikkusiskolla ei onnistunu se napatyngän "sitominen" klipsillä.. ja niimpä napaan jäi siis "pahkura", kun napatynkä ei irronnut.. ja terkka joka kävi kotona napaa kattomassa, nimettiin pahkuratädiksi.. Siitäpä sen itelleni omein! :laugh:

Yhteistyössä