Kertokaapa viisaat hyväntekijät.

Mariduk -napalmi kuula-

Aktiivinen jäsen
26.10.2004
4 836
0
36
Minne viette vaatteita, joita haluatte lahjoittaa tarvitseville? Mulla on läjä todella hyväkuntoisia lastenvaatteita.Vaatteet on ollut käytössä vain yhdellä lapsella ja jotenkin tuntuu, että jos ne johonkin konttiin vien, niin ne menee joko pelastusarmeijan kirpparille myyntiin hirveällä hinnalla tai työntekijöiden lapsille. Mutta haluaisin ne suoraan sellaisille lapsille, joilla ois oikeasti niille tarvetta.

samaa miettiny uffin toimintaa karsastan kun tiiän et ne blokkarit ottaa ite parhaat päältä ja sitten myydään kirskurihinnoilla niitä siellä kirpparilla
olenkin aatellu et täytyy soittaa paikalliseen sosiaalitoimistoon tai neuvolaan et tietävätkö sellaista perhettä kuka todella tarvitsis vaatteita

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Eikös KappAhleissa ole nyt joku vaatekeräys? Sinne veisin nyt.

Ja osanottoni perjantaista jo etukäteen, joudut siis näkemään mut. :hug:

Tänään vasta kuulin tuosta kappahl keräyksestä.. enkä pääse enää mitenkään roijjaan noita vaatteita.

Mua vähän pelottaa tuo perjantai, ku olet kuitenki melko ruma, mitä kuvista olen nähnyt ja luonteeltaki aika epämääräinen... :| Ei mutta oikeasti odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen häikäystymään sinun ja sleepiksen kauneudesta :D Se on ku Tapolan mervi istutettas samaan pöytään pussycat dollsien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Mua vähän pelottaa tuo perjantai, ku olet kuitenki melko ruma, mitä kuvista olen nähnyt ja luonteeltaki aika epämääräinen... :| Ei mutta oikeasti odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen häikäystymään sinun ja sleepiksen kauneudesta :D Se on ku Tapolan mervi istutettas samaan pöytään pussycat dollsien kanssa.

Mä olen susiruma, tylsä ja tyhmä kuin saapas. :xmas: Mun kaveri joka on mukana on onneksi nätti, katso sitä jos alkaa mun näkeminen tehdä pahaa. :D Meidät on helppo tunnistaa, kaksi punapäätä...

Sleepiksen kauneutta mä olen päässyt ihailemaan jo muutaman kerran. :heart:

Yritän muistaa pakata nenäliinoja mukaan niin voin pyyhkiä sun näkemisen aiheuttaman kuolalammikon pois lattialta. B)

Yhteistyössä