Kertokaapa rehellisesti. Häistä asiaa.

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Moneen asti teillä on juhlat jatkuneet? Siis monen aikaan on vielä ollu enemmän kuin viidet varpaat paikalla? B)

Kun meillä tuolla hääpaikalla sais rellestää kahteen asti. Itse oon vähän sitä mieltä, että kun kohtuu ajoissa koitetaan aloitella, niin tuo kaksi riittää kyllä, mutta aloin vaan miettiä, oonkohan väärässä...

Kahdet viime häät, joissa oon ollu, on kestäneet läpi yön, mutta kahden aikaan ei ole ollu enää juur ketään jälellä.

Lisää aikaa tonne sais hakea joltain viralliselta taholta (en nyt muista mistä tähän hätään), mutta meinasin, että ei tarvi...

Mitä mieltä? Riittääkö?

Omista häistä lähdimme miehen kanssa hääyötä viettämään joskus puolenyön maissa, vieraat tais olla jonnekin neljään asti.

Parissa häissä olen ollut jotka kestäneet läpi yön, ts. viimeiset menneet nukkumaan joskus kuuden-seitsemän maissa ja ekat heränneet kahdeksalta :) .

Riippuu ihan porukasta...
Jos tiedätte että tulee semmosta porukkaa joiden kanssa tiedätte olevan hauskaa niin sitten on tylsää jos pirskeet loppuvat kahdelta. Mutta jos tiedätte porukan joka tapauksessa siirtyvän johonkin jatkoille niin sitten kahdelta on ihan sopiva aika päättää pirskeet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:04 Gloria kirjoitti:
Mietin kanssa.... Meiänkin hääpaikalta pitää lähteä klo 02.. Mitähän sitä sit keksis lisää :D

Tuon paikan pitäjä neuvoi, että lisäaikaa saa anoa jostain (mutta en nyt muista mistä enkä jaksa hakea noita papereita, jos se siel olis... :snotty: ), mutta siis periaatteessa saatavissa ois.

Ainoo vaan, että mä kans luulen/uskon, että kahteen riittää, jos päivällä jo alotellaan. Mitähän sit jos vaan ei riitäkää... JOs sitä se menovarvas alkaa just silloin kahdelta kutkuttamaan... :D :whistle:

Hmm... Toisaalta, meillä on tulossa talvihäät. Eikös ihmiset nuku paremmin talvella öitä? :saint: (sanokaa joo joo..)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:06 Powerpuff Girls kirjoitti:
Riippuu ihan porukasta...
Jos tiedätte että tulee semmosta porukkaa joiden kanssa tiedätte olevan hauskaa niin sitten on tylsää jos pirskeet loppuvat kahdelta. Mutta jos tiedätte porukan joka tapauksessa siirtyvän johonkin jatkoille niin sitten kahdelta on ihan sopiva aika päättää pirskeet.

No suurin osa tuolla on semmosta, jotka yleensäkin lähtee baarista kahden tienoilla. Pari sellasta, jotka on pilkkuun saakka, mutta siis mun tietojen mukaan vaan pari.

Eli kait toi riittää. :snotty:

Hitsi, kun alkoi epäilyttää..

Kyllä kahteen riittää. Muutamissa häissä tunnelma oli tosi surkea kun aikaa "aamuun" ja väki lähti noin puolenyön aikoihin.Muutama pari sielä yritti sitten sinnitellä.
Häistä mukavimmat muistot kun väkeä ja tunnelmaa on ollut siihen juhlien päättymiseen. 1.30-2.00 erittäin hyvä aika

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:16 mimmali kirjoitti:
Ekat vieraat tuli n.klo16 ja viiminen vieras lähti n.22.30

Oho, toi on jo aika aikasin, eikö?... :o

Tuolla hääpaikalla on semmonen tunnelmallinen takkahuone-saunaosasto, jonne luulen, et ne vikat juhlijat siirtyy, mutta en tiiä... ehkä se kahteen silti riittää.

Vaan mitenköhän on, aloin miettiä, et jos kutsussa jo mainitaan, että kahteen asti voidaan juhlia, niin käykö siinä niin, että sitten porukka lähtee vieläkin aikaisemmin? Olisiko parempi olla mainitsematta siinä mitään ja sitten vasta juhlapaikalla sanoa, vai kuinka?

Meillä juhlittiin juhlapaikalla klo 24 asti. Sit lähettiin jatkoille ja siellä menikin neljään!
Mä olin miehelle jo sanonu, et kun ollaan kuitenkin asuttu yhessä ja hääyötä vietetty useammankin kerran, niin ei tartte sit ihmeitä ootella hääyönä. Et kerta kun naimisiin mennään niin sitten juhlitaan. Hääyö vietettiin sitten häämatkalla.

Yhteistyössä