Kertokaapa palstalaiset miksi vihaatte ja inhoatte mua?

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
En mä inhoa sua. Sä vaan aloitat jotenkin niin provoavasti niin sit tulee urputettua vastaan. Ei mitään henkiökohtaista kuitenkaan. Jokainenhan meistä elää elämäänsä tavallaan :) Live and let live!
 
"Asda"
Ai sä olet vielä täälläkin. Luulin että vaihdoit vauvalle. Tuskin sinua kukaan täällä inhoaa. Aloitekyvyttömyys vain usein ärsyttää monia. Ja se, ettei mikään ehdotus tilanteesi parantamiseksi kelpaa, vaan jatkat valitusta tekemättä asioille mitään.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="vieras";29002910]En ole koskaan arvostanut ihmisiä jotka elävät toisten rahoilla.[/QUOTE]

Varmaan kuitenkin parempi että olen elänyt perintörahoilla ja osittain miehen rahoilla kuin yhteiskunnan rahoilla vai kuinka?
 
M32
Ihmiset eivät tiedä, mitä heikkolahjaisuus tarkoittaa ja miten se vaikuttaa ihmisen elämään. Ehkä sinulla on myös vähän taipumusta kirjoittaa lähinnä omista ongelmistasi etkä vaikuta kovin kiinnostuneita yleisistä asioista.
 
"oikea ammattivalittaja"
Ihmiset eivät tiedä, mitä heikkolahjaisuus tarkoittaa ja miten se vaikuttaa ihmisen elämään. Ehkä sinulla on myös vähän taipumusta kirjoittaa lähinnä omista ongelmistasi etkä vaikuta kovin kiinnostuneita yleisistä asioista.
Kyllä mä olen ihan yleisistäkin asioista kiinnostunut ja varmasti eivät tiedä mitä heikkolahjaisuus tarkoittaa koska en mä usko että mun mieskään sitä tajuaa vaikka 8v ollaan oltu yhdessä.
 
Vierasmies
Ihmiset eivät tiedä, mitä heikkolahjaisuus tarkoittaa ja miten se vaikuttaa ihmisen elämään. Ehkä sinulla on myös vähän taipumusta kirjoittaa lähinnä omista ongelmistasi etkä vaikuta kovin kiinnostuneita yleisistä asioista.
Piti juuri tulla kirjoittamaan samaa. Oikea ammattivalittaja

a) täyttää palstaa täysin turhilla ketjuilla chat-tyyliin
ja
b) aloittaa ketjun AINA liittyen itseensä.

Aika harvaa kiinnostaa chatata täällä ja olla perustasoa kiinnostuneempi muiden elämistä. Paljon kehittävämpää on keskustella asiosita yleisellä tasolla ja peilata keskusteluita omaan elämäänsä ihan päänsä sisällä.
 

Yhteistyössä