Kertokaapa nuoret naiset miten. . .

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monkey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monkey

Vieras
Antakaapa sellaiselle miehelle hieman ohjeistusta joka kaikista yrityksistään huolimatta pitää ns. Nuoremmista naisista.. Olen 40 ja ikäisteni naisten kanssa en tule alkuunkaan toimeen.. Niiltä jo mennyt elämänhalu ym.. Vaikka haluan elää parisuhteessa,niin nuoremman naisen kanssa.. Kuinka saa kontaktin 19-27v naisiin.. En ole mikään tumpelo,mutta kynnys on aikas korkealla.. Olen ihan ok näk ja kok.. Niin jotain vinkkiä tai kertokaapa jollekin sinkku kaverillenne,että tällainen äijä on olemassa.

Neuvoja, neuvoja. Ikäisiltäsi naisilta on mennyt elämänhalu - sinun kanssasi. Joten viitsisitkö muuttaa omaa käytöstäsi?
Vai ennemmin haet kontaktia nuorempiin naisiin, siinä toivossa että he ovat vielä niin naiveja että tyytyisivät siihen vähään mitä sinulla on itsestäsi tarjota? Mitäs jos elelisit ihan yksiksesi niin kauan kunnes pystyisit tarjoamaan oikeasti jotain naisille- ihan ikään katsomatta.

Minun mies on 40, minä olen 25.
Kaikki mieheni edelliset tyttöystävät ovat olleet häntä nuorempia. Toivottavasti en menetä elämänhaluani vielä nelikymppisenä.
Olisikohan kuitenkin niin, että sinulla alkuperäinen gubbe on itselläsi mennyt elämänhalut, kun et nuorta tyttöä saa.
Mun mies hurmasi minut ihan tuosta vaan.
Mutta ehkä paras kun et lähde koulunpihoille norkoilemaan, vaan odotat että joku vanhemmista miehistä pitävä tyttö saapuu kohdalle.

Mutta kummalta kuulostaa, että olet nimenomaan nuoremmista kiinnostunut, etkä silti osaa meitä lähestyä. Yleensä ihminen kuitenkin osaa vaistomaisesti olla itselle sopivan puolison lähistöllä luontevasti. Olisiko niin että henkisesti se 40-v sopisi sulle paremmin, mutta se peppuosasto vain kiinnostaa nuoremmissa.
Vaikka ei 40-vn kropassa mitään vanhuudenryppyjä vielä pitäisi olla.

Yhteistyössä