Kertokaapa mulle asumistuesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalli

Vieras
No sitähän tässä on tullut nautittua ja nyt on se vuositarkastus ja juuri sen kuun alusta kun se on ja siinä kuussa sopivasti vuokrakin muuttuu niin puolivälissä edelliskuukautta palaan töihin mutta siittä huolimatta kuulumme vielä asumistuen piiriin niin miten himskutissa mä saan niille tuloni ilmootettua kun en voi tietää palkkaani paljo se on, no tiedän sen helmikuun puolivälissä mutta toi ilmoitus pitää palauttaa tammikuun loppuun.
Nehän tekee siellä sen vuosiarvion tietty mut ehtiiköhän se maaliskuun alkuunjos mä ilmootan sen vasta helmikuun puolivälin jälkeen

No sitähän tässä on tullut nautittua ja nyt on se vuositarkastus ja juuri sen kuun alusta kun se on ja siinä kuussa sopivasti vuokrakin muuttuu niin puolivälissä edelliskuukautta palaan töihin mutta siittä huolimatta kuulumme vielä asumistuen piiriin niin miten himskutissa mä saan niille tuloni ilmootettua kun en voi tietää palkkaani paljo se on, no tiedän sen helmikuun puolivälissä mutta toi ilmoitus pitää palauttaa tammikuun loppuun.
Nehän tekee siellä sen vuosiarvion tietty mut ehtiiköhän se maaliskuun alkuunjos mä ilmootan sen vasta helmikuun puolivälin jälkeen

Jos tulosi (tai siis koko ruokakunnan yhteenlasketut tulot) nousevat ennen vuositarkastuksen ajankohtaa +300 € aiemmin ilmoitettuihin tuloihin nähden , sinun tulee tehdä asumistuen välitarkastus, jossa ilmoitat muuttuneet tulosi. Jos taas tulosi eivät tule muuttumaan tuon enempää, voit kirjoittaa siihen vuositarkastushakemukseen nykytilanteesi ja ettei tulot nouse tuota enempää ja että toimitat palkkakuitit myöhemmin. Toivottavasti tästä oli jotain apua :)

Yhteistyössä