kertokaapa mitä haluaistte vauvalle lahjaksi joka on alle kuukauden ikäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi josta on aika ajanut ohitse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän vauva sai ystävältäni Tammen kultaiset sadut satukirjan missä on kaikki vanhat sadut ja vielä tänäkin päivänä viiden vuoden jälkeen arvostan tuota lahjaa. Paras lahja ikinä, perinteitä kunnioittaen.

Miksi sen lahjan pitää olla alle kuukauden ikäinen? Ootsä jossain lahkossa, joka kieltää antamasta yli kuukauden vanhoja lahjoja? Vai mikä tää juttu on, kiinnostaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ekan äiti:
Onko kyseessä siskon eka lapsi.
Me ainakin ekalle kaivattiin kaikkea harsoista lakanoihin ja vaatteisiin.

eka lapsi on mutta kuulemma mummin mukaan saanut vaatteita kovasti ystäviltään, tiedä häntä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vee:
Miksi sen lahjan pitää olla alle kuukauden ikäinen? Ootsä jossain lahkossa, joka kieltää antamasta yli kuukauden vanhoja lahjoja? Vai mikä tää juttu on, kiinnostaa!

siis vauva syntyi vajaa viikko sitten ja varmaan nähdään juhannuksena niin siksi.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi josta on aika ajanut ohitse:

eka lapsi on mutta kuulemma mummin mukaan saanut vaatteita kovasti ystäviltään, tiedä häntä sitten.

jos vaatteita on, ni sit veisin jotain muuta.. esim. mobilen tai pakkaseen vierasvaraksi leivonnaisia

Alkuperäinen kirjoittaja kk:

jos vaatteita on, ni sit veisin jotain muuta.. esim. mobilen tai pakkaseen vierasvaraksi leivonnaisia

tämäkin hyvä ehdotus sillä olen kova leipomaan...

Joku kiva vaate (jos uskot tuntevasi vauvan vanhempien maun tai eivät ole turhan tarkkoja). Joku ihana peitto. Tai joku ensilelu (meillä ei vielä noin pienellä ollut leluja, myöhemmin niitä on sitten ihan liikaa).

Alkuperäinen kirjoittaja kk:

tämäkin hyvä ehdotus sillä olen kova leipomaan...

mä ite ainakin tykkäsin eniten juuriki sellaisista tuliaisista, jotka oli syötäviä.. itellä ku ei riittäny aikaa leipomiseen ja kävi kuitenki vieraita. Etenki jos teet leipää ni varmasti tykkäävät.
Mitä jos kysyt voisitko leipoa ristiäisiä ajatellen jotain, esim. pikkuleipiä

no ite en olis vaipoista niin innoissaan ollut, kun ei kovin kestävä lahja. vaatteista, ostakaa tarpeeksi isoja, meil poika kasvoi ainakin 2cm viikossa :laugh: niin ei kauaa mikää menny. kiva lahja mikä saatiin, oli uikkarit myöhempää käyttöä varten ( tosin koko oli liian pien..) et jos menevät vauvauintiin. ja monella ei ennestään oo. purulelu, tuli myös tosi tarpeeseen kun yhtäkkiä alkoi hammasvaivat, eikä ite ollut sellaisia vielä aatellut. tutit+ tuttipullot, menis varmaan myös käyttöön. ja kirjat, ne on aivan ihania. meil poika kattelee kirjasta kuvia kun köllöttelee ja olen runokirjoja lukenut 2kk lähtien, tykkäävät rytmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän vauva sai ystävältäni Tammen kultaiset sadut satukirjan missä on kaikki vanhat sadut ja vielä tänäkin päivänä viiden vuoden jälkeen arvostan tuota lahjaa. Paras lahja ikinä, perinteitä kunnioittaen.

Ihana! Tämmöisen ottaisin minäkin vaikka heti! =) Kun en itse raaski ostaa :D Ja satukirjoja harvemmin vielä varmaan on kuukauden vanhalle itse ostaneet.

Itse olen vienyt vaatteita lahjaksi.

Mun mielestä ihan pienelle ei kannata ostaa vaatteita tai siis meillä kävi ainakin niin, että vastasyntyneenä saatiin / oltiin itse hankittu paljon vaatteita, jotka kaikki kävi parin käyttökerran jälkeen pieniksi - vauva kasvoi tosi nopeasti! Eli vaatteita hiukan isommalla koolla, jos vaatteita haluaa ostaa. Itse tykättiin lahjakortista lastentarvikeliikkeeseen.

Yhteistyössä