Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minä työskentelen kotihoidossa lähihoitajana. Työ on lähinnä perushoitoa, aamupuron keittoa, lääkkeen antoa, insuliinin pistoa, pesuapuja, kauppa-asioiden hoitoa, pyykkihuoltoa, ruokahuoltoa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ainakin vanhusten parissa todella kiireistä työtä, asiakkaat valittavat aina. Työnantaja uskoo lähes kaikki asiakkaiden valitukset, olivat kuinka älyttömiä tahansa. Olen ollut kotipalvelun kautta siivoamassa, ja aina sain kuunnella valitusta.
Mieheni mummo on yksi pahimmista, ikkunanpesijätkin olivat viimeksi rytänneet hänen käytetyt verhonsa (luultavasti olettaen että menevät pesuun ja silitettäväksi ennen seuraavaa käyttöä). Kehtasivat jopa jättää keittiön verhot liikaa kiinni, entisissä oli enemmän rakoa (ja mummo pystyy kyllä itsekin verhojaan siirtämään). Kotipalvelun työntekijöille mummo ei ikinä sano mitään, mutta selän takana haukkuu kaikille. Jopa naapurit saattavat soitella työnantajallesi ja valittaa (ovat kytänneet silmä kovana verhojensa välistä mitä kotipalvelu tekee).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minä työskentelen kotihoidossa lähihoitajana. Työ on lähinnä perushoitoa, aamupuron keittoa, lääkkeen antoa, insuliinin pistoa, pesuapuja, kauppa-asioiden hoitoa, pyykkihuoltoa, ruokahuoltoa jne.