Kertokaapa hyviä pikkuleipä/pipari/keksi ohjeita mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herkkuja herkkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herkkuja herkkuja

Vieras
Kaikki herkulliset reseptit jakoon kiitos:) jos et jaksa tänne ohjetta kirjottaa ni kerro mistä kyseisen ohjeen löytää.Mieluusti muitakin kuin suklaisia mut saa niitäkin laittaa.

Kauralehdet ovat idioottihelppoudestaan huolimatta aina hitti (kaurahiutaleita, voita, sokeria ja pari lusikallista vehnäjauhoja). Olen nähnyt versioita missä niihin lisätään esim suklaata ennen tai jälkeen paistamisen.

Lusikkapikkuleivät.

Kauralehdet ovat idioottihelppoudestaan huolimatta aina hitti (kaurahiutaleita, voita, sokeria ja pari lusikallista vehnäjauhoja). Olen nähnyt versioita missä niihin lisätään esim suklaata ennen tai jälkeen paistamisen.

Lusikkapikkuleivät.

kaurajuttuaja tehty useesti mut en oo tehny suklaista versiota,täytyyki tehä.

pistäkääs nyt ihmiset niitä vinkkejä.Ja jos ette tosiaan jaksa kirjotella ni kertokaa hyvä sivuja mistä löytyy,mielummin sellasia joita ootte ite tehny ja todenneet hyviksi.Netissä niitä niin hirmusesti et ei jaksa ruveta selailemaan taas kauheesti läpi ni olis kiva ku sais joko ohjeita tänne tai ainakin ees vinkki sivustosta.

kauralastutu on jo monta kertaa tehty .ei jaksais niitä.Anna -tädin kakut pistän ylös.

Lisää kiitos,näää menee kaikki mitkä totean koerän jälkeen hyviks ni reseptivihkoon.

Ne on kans hyviä ne "Ylioppilaat-piparit". Ohje löytyy ainakin Myllyn Paras -sivuilta. Ne on jotenkin ihanan pehmosia, siis se taikina on semmonen ihanan jauhoinen :P

Yhteistyössä