KERTOKAAHAN KOKEMUKSIA LINUS & LOTTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ostanut paljon vaatteita linus-lotalta. Vaatteet on olleet hyvälaatuisia. Eivät ole venyneet pesunjäliltä mihinkään suuntaan saati kutistuneet. Koot ovat reiluja ,eivät hoikkamaisia niinkuin usein ulkomaalaset (ranskalaiset esim). Lapset ovat tykänneet varsinkin juhlamekoista ja collegeista.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Olen ostanut paljon vaatteita linus-lotalta. Vaatteet on olleet hyvälaatuisia. Eivät ole venyneet pesunjäliltä mihinkään suuntaan saati kutistuneet. Koot ovat reiluja ,eivät hoikkamaisia niinkuin usein ulkomaalaset (ranskalaiset esim). Lapset ovat tykänneet varsinkin juhlamekoista ja collegeista.

kiva kuulla.
Olen monesti katellu että sillä on ihan kivan näköisiä vaatteita, mut en sit kumminkaan ole ostanut kun ei laadusta ole ollut tietoa.nyt meinasin tilauksen pistää menemään.

Olen joskus tilannut tuolta vaatteita lapsille, ja ihan olen tyytyväinen laatuun ollut. En ole nyt viime aikoina selaillut kuvastoja, että millaisia vaatteita siellä nyt on kaupan. Joskus tilasin ns. college-asuja joitakin. Niiden materiaali oli pehmoista ja melko ohkaista. Vaatteet säilyivät hyvänä pesusta toiseen. Meillä nuo housut menivät lopulta rikki polvien kohdalta, kun lapset niitä paljon pitivät ja pienenä konttasivat leikkiessään. Tosin ei muutakaan college housut kovaa konttaamista kestä.

Kaiken kaikkiaan jäi noista tuotteista ihan hyvät kokemukset.

Tilasimme siskoni kanssa pojillemme sadesetit.. ja kummassakin takissa on sama vika, että ns.turvahupun nepparit ovat niin tiukat että kangas ei kestä hupun irroittamista vaan repeää. Takkeja ei ole käytetty kuin muutaman kerran. Soitin asiakaspalveluun ja heitä ei kiinnostanut, kun kahden viikon palautus-/vaihto-oikeus oli kulunut umpeen. Kyse oli kuitenkin minun mielestä tuotevirheestä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Noh kerta se ensimmäinen. Kyllä meitä ainakin harmittaa kun rahat meni hukkaan ja firmaa ei edes kiinnostanut että tällaista on tapahtunut. Luulisi että kauluksessa olisi käytetty jotain vahvikekangasta, kun kangas on niin ohutta että repeää heti nepparin vierestä. Palautus ja vaihto oikeushan kostee vain tuotetta jota ei ole käytetty lainkaan. Mutta jos se rikkoutuu parin käyttökerran jälkeen niin ei olla edes kiinnostuneita mistä se on johtunut. Vähän sama kun kengistä lähtis pohja parin kävelykerran jälkeen ja ei vois kun todeta että parempi olis ollu kävellä paljain jaloin.

Kerran olen tilannut joka jätkälle kokonaiset asut siis housut ja paidat jne..
Vaatteet oli hyvälaatusia ja juuri semmoisia kuin olin kuvitellut, ainoa miinus ja iso sellainen oli, että kun tilasin tyyliin neljät housut koot. 100, 110 ja 120cm sekä paidat samoin koot 100, 110 ja 120cm. Jotain kokoo piti siis tulla kahdet, en nyt muista mitä kokoo. Paketissa tuli yks paita 120cm ja kahdet housut 100cm ja 110cm. Loppuja ei tullut koskaan. Tosin noista laskutettiin kyllä vain nuo jotka tulivat. Mutta eipä saatu asuja kaikille, eikä paketissa tullut mukana mitään selvitystä, miksi osa vaatteista puuttui ja tuleeko perästä vai oliko loppu vai kuinka. Ei niitä siis koskaan saapunut. Pari kertaa yritin soitella perään, muttei vastattu pitkän jonotuksen päätteeksi niin annoin olla. Enkä toiste varmaan tilaa sieltä. Tästä tosin aikaa jo useampi vuosi.

Huh, oikein hengästytti joko sepustus, mutta näin :D

Yhteistyössä