olen täällä valmiina jos tulee lokaa niskaan. mutta kai sitä voisi edes yrittää.
elikkä mulla on 5 poikaa ja ovat kyllä un rakkauspakkauksia nyt viimeistä raskautta mietitty ja niin haluaisin myös sen tytön. aikasemmin ei olla kalenteria toljotettu vaan hommailtu kun tehny mieli sen tarkemmin aikaa tai päivää kattomatta
nyt netistä tutkinut että tyttö siittiöt hitaampia jolloin hommailu ennen ovista ois ok ja päätinkin tätä nyt yrittää en siis kovin vakavissani ole enkä usko että tyttöä tulee mutta voihan sitä koittaa. mä vaan kuitenkin luulen ettämun mies tekee noita poikia ainoastaan.
kattelin tuossa laskuria ja sain itekkin laskemalla samat päivät koska menkat säännölliset 27vrk sen mukaan hedelmällisin aika alkaa 23.8 ja ovis 28.8 eli koska tein mielestä kannattas peittojen välissä heilua.
[QUOTE="mörkö";24564263]olen täällä valmiina jos tulee lokaa niskaan. mutta kai sitä voisi edes yrittää.
elikkä mulla on 5 poikaa ja ovat kyllä un rakkauspakkauksia nyt viimeistä raskautta mietitty ja niin haluaisin myös sen tytön. aikasemmin ei olla kalenteria toljotettu vaan hommailtu kun tehny mieli sen tarkemmin aikaa tai päivää kattomatta
nyt netistä tutkinut että tyttö siittiöt hitaampia jolloin hommailu ennen ovista ois ok ja päätinkin tätä nyt yrittää en siis kovin vakavissani ole enkä usko että tyttöä tulee mutta voihan sitä koittaa. mä vaan kuitenkin luulen ettämun mies tekee noita poikia ainoastaan.
kattelin tuossa laskuria ja sain itekkin laskemalla samat päivät koska menkat säännölliset 27vrk sen mukaan hedelmällisin aika alkaa 23.8 ja ovis 28.8 eli koska tein mielestä kannattas peittojen välissä heilua.[/QUOTE]
Mulla on kaksi tyttöä ja kaksi poikaa.Tytöt ovat helmöittyneet niin että muutama päivä ennen ovista hommailtu ja lunkat kiinni oviksen aikaan,eli 5 vrk ennen ovista.Pojat tulleet juuri oviksen aikaan.Mulla oli helppo laskea että milloin ja miten tyttö sai alkunsa,kun sille kierrolle oltiin vain yhdesti ja se oli 5 päivää ennen ovista
[QUOTE="vieras";24564873]Mulla on kaksi tyttöä ja kaksi poikaa.Tytöt ovat helmöittyneet niin että muutama päivä ennen ovista hommailtu ja lunkat kiinni oviksen aikaan,eli 5 vrk ennen ovista.Pojat tulleet juuri oviksen aikaan.Mulla oli helppo laskea että milloin ja miten tyttö sai alkunsa,kun sille kierrolle oltiin vain yhdesti ja se oli 5 päivää ennen ovista [/QUOTE]
eli siis öö..hommailisinko nyt 2 vai 5pv ennen ovista? mites onx se että yks hommailu tiettynä päivänä ja sit kiltisti odottaa että ovis on mennyt ohi vai useemmin perättäisinä päivinä esim 26.8 ja sit 27.8 vai 26.8 ja sit odottaa kiltisti että ovis eli 28.8 päivä on ylittynyt
[QUOTE="mörkö";24565025]eli siis öö..hommailisinko nyt 2 vai 5pv ennen ovista? mites onx se että yks hommailu tiettynä päivänä ja sit kiltisti odottaa että ovis on mennyt ohi vai useemmin perättäisinä päivinä esim 26.8 ja sit 27.8 vai 26.8 ja sit odottaa kiltisti että ovis eli 28.8 päivä on ylittynyt[/QUOTE]
tekisin niin että yks hommailu mielellään muutamaa päivää ennen ovista ja odottaa että ovis on ohi
en muista miten tyttö on saanut alkunsa, mun kierto heittelikin sillon ihan hirveesti.
mutta molemmista pojista on hommailtu juuri sillon kun on ovulaatio. toinen ovis oli laskennallisesti ja toinen tikutettu. sillon en tienny kyllä, että poika siittiöt on nopeempia.
suosittelen minäkin, että harrastatte seksiä 2-3 päivää ennen ovulaatioo, ja sitten ilman siihenasti kun ovis on ohitse. kokeilisin ehkä tuota 3 päivää, kyllä ne siittiöt senaikaa elää. eikä kai teillä kiirus ole,että voitte koittaa monta kiertoo onnee koitokseen.
Mun tyttö sai alkunsa oviksen aikana!
Ja tunnen erään perheen jossa on 11 lasta, kaikki poikia.
Tunnen myös perheen jossa on ainoastaan poikia kahdeksan kappaletta ja vielä
lisäksi tunnen perheen jossa on kuusi tyttöä nolla poikaa.
Että ap:lle terveisiä: Varaudu, että teille tulee kuudes poika tai vaihda miestä!
Miehen siittiöiden "sukupuoli" ratkaisee kaiken. Tyttösiittiöt ovat sitkeämpiä myös kiveksissa eli jos mies pidättäytyy 10vrk, spermassa on enemmän tyttösiittiöitä. On eräs hyvä toimiva tapa saada tyttö eli 0+12 metodi: http://www.in-gender.com/Gender-Selection/Oplus12/o12_study.aspx googlettaen selviää lisää, mutta siis 9/10 on tyttöjä jos sen oikein osaa tehdä. Meillä on nyt tuolla metodilla tehty lapsi tulossa ja saa nähdä miten käy