Kertokaa...

Mulla on periaatteena, et jos tyyppi on "itse kutsunut itsensä", niin mitään kahveita ei keitellä. Esim. pappi halusi tulla käymään ennen ristiäisiä, ok, tulla saa, mutta koska en itse ollut häntä pyytänyt käymään, niin ilman kahvia jäi. Sama juttu, kun nykyisin kouluista opettajat tunkevat kotikäynnille vanhempia tapaamaan, niin en keittäisi kaffetta. jne.
 
Musta olisi kiva jos neuvolan täti tulisi kotikäynnille eikä tarvitsisi itse sinne lähteä. Voisin kyllä siitä hyvästä kahvit keittää. Ilman mitään isompia tarjoiluja. Vaikka ei kai ne vierailijatkaan halua kahvia joka kotona juoda. Jos on käyntejä vaikka useassakin paikassa peräkkäin.
 
Onko tää joku uusi juttu, kun meillä ei oo kuin pojan aikana tullut tätsykkä vauvana tarkastukselle, tytön aikana ei ole tullut, eikä ole kukaan kertonut että tällainen tapa on. Lapset ovat jo 4v. ja 6v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meemee:
Onko tää joku uusi juttu, kun meillä ei oo kuin pojan aikana tullut tätsykkä vauvana tarkastukselle, tytön aikana ei ole tullut, eikä ole kukaan kertonut että tällainen tapa on. Lapset ovat jo 4v. ja 6v.
Riippuu vissiin paikkakunnasta miten nuo neuvolan tätiset tekee, täällä ei likoilla ollu tuolla tapaa mutta kuopuksella nyt oli, kuulemma siksi kun 3 vuoden ikä on hankala testien tekemiseen ja kotona ovat "luonnollisempia" ja tekevät testit helpommin =)

( ja selitys siis neuvolan tätiltä kuultu )
 
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Alkuperäinen kirjoittaja meemee:
Onko tää joku uusi juttu, kun meillä ei oo kuin pojan aikana tullut tätsykkä vauvana tarkastukselle, tytön aikana ei ole tullut, eikä ole kukaan kertonut että tällainen tapa on. Lapset ovat jo 4v. ja 6v.
Riippuu vissiin paikkakunnasta miten nuo neuvolan tätiset tekee, täällä ei likoilla ollu tuolla tapaa mutta kuopuksella nyt oli, kuulemma siksi kun 3 vuoden ikä on hankala testien tekemiseen ja kotona ovat "luonnollisempia" ja tekevät testit helpommin =)

( ja selitys siis neuvolan tätiltä kuultu )
Okei, ei täällä vantaalla ainakaan ole sellaista. :)

 

Yhteistyössä