Kertokaa viisaammat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pippuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pippuri

Jäsen
12.07.2004
173
0
16
Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä tämmöisessä tilanteessa: Olen yli puolessa välissä raskautta. Minulle ja avokille tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi. ennestään minulla jo kaksi lasta edellisestä liitosta, joka 10 vuoden jälkeen päättyi viime syksynä eroon. Tämän uuden kanssa olen ollut hiukan yli vuoden.

No, nyt olin törkeä ja kamala ja luin mieheni puhelimesta saapuneet ja lähetetyt viestit. Ja siellä oli mieheni lähettämä "kiitos nautinnollisesta seurasta" ja naiselta mm tämmöinen, että "elämässä pitää olla nautintoja. mitään en kadu, enkä tekisi toisin. paitsi en olis päästänyt sua niin aikaisin pois.kun leikkiin ryhtyy..." Mies väittää, että hän ei ole tehnyt muuta kuin puhunut! Jutellut vaan elämäntilanteestaan jonkun ventovieraan kanssa, jonka nimeä hän ei edes tiedä.

Ja että minä uskon! Ei kai kukaan eukko ole niin tyhmä, että sille jäisi olo, että mitään ei tekisi toisin ja että jokin leikki olis jääny kesken, jos vaan olisi puhuttu!!! Mies väittää, että hän on lähtenyt tilanteesta pois ennenkuin yhtään mitään on tapahtunut.

Ja nyt en tiedä mitä tehdä! En haluis särkeä TAAS lapsilta kotia, saati viedä tältä syntymättömältä isää... Ihan helvetillinen tilanne.

Kertokaa te viisaammat mitä pitäis tehdä?!?!?!?!?

Eipä käy kateeksi, otan osaa.Mutta aian elämässä ei mennä suunnitelmien mukaan. Hankala sinun tilanteessa mitään on tehdä, kuten jo totesitkin. Ero takana äskettäin ja uusi lapsi jo tulossa. Keskity jos voit, itseesi ja lapsiisi ja anna ajan kulua ja katso miten menee. Siis sinun ja lasten kannalta.

Nyt nopeasti elvyttämään luottamusta suhteessa.

Jos mies tapaa vieraita naisia (vaikka vain viattomasti, mutta silti sopivan petollisesti kun tekee sen salaa eikä kerro sinulle) ja sinä puolestasi vakoilet hänen viestejääni... Suhde ei ole hyvällä perustalla, tiedät varmaan itsekin.

Heti pian luottamusta parantamaan, käyttäkää kaikki keskustelumahdollisuudet, etenkin terapiamahdollisuudet (vaikka seurakunnan kautta).

En sano kenessä on vika eikä ole kenelläkään muullakaan siihen oikeutta, molemmissa kai ja koko suhteessa. Hoitakaa se kuntoon jos voitte ennen lapsen syntymää. Voimia :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:48 Vieras kirjoitti:
Eipä käy kateeksi, otan osaa.Mutta aian elämässä ei mennä suunnitelmien mukaan. Hankala sinun tilanteessa mitään on tehdä, kuten jo totesitkin. Ero takana äskettäin ja uusi lapsi jo tulossa. Keskity jos voit, itseesi ja lapsiisi ja anna ajan kulua ja katso miten menee. Siis sinun ja lasten kannalta.

Et näköjään tuntenut miestä muutaman kuukauden tuttavuuden perusteella. Mies valehtelee. Onko joutunut isäksi tahtomattaan? Ei kai tollaisia päätöksiä muutamassa kuukaudessa kukaan järkevä tee?

Lapset vaan kainaloon ja keskity kumppanin haun sijaan lapsiisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 13:06 Katti kirjoitti:
\

Et näköjään tuntenut miestä muutaman kuukauden tuttavuuden perusteella. Mies valehtelee. Onko joutunut isäksi tahtomattaan? Ei kai tollaisia päätöksiä muutamassa kuukaudessa kukaan järkevä tee?

Tähän on pakko sanoa, että tuskin sitä kumppaniaan välttämättä koskaan opii tuntemaan niin hyvin että tälläisiltä vältyttäisiin !!
Nim. "kokemusta on, 14½v. yhteiselon jälkeen "

samantien! Itse syyllistyin samaan puhelimen tutkailuun ja sieltähän löytyi todisteita oikein mustaa valkoisella ukon uskottomuudesta...

Selityksiä löytyi kyllä pilvin ja pimein mutta kyllä nuo viestit puhui puolestaan! Ulos heivasin enkä päivääkään ole katunut! Itse olin myös silloin viimeisillään raskaana...

Joo eipä sitä opi tuntemaan. Äitinikin on ollut naimisissa isäpuoleni kans n.20vuotta ja viimevuonna selvisi,et isäpuolellani on ollut koko tämän ajan toinen nainen. Eli näin.

No,mut nyt minuun. Minulla ollut vähän sama tilanne. Oltiin tulossa mökiltä n.2vuotta sitten ja mies sitten koko matkan ajan tasatahtiin otti puhelimen taskusta ja näpräs sitä hetken ja sit taas. Kysyin mikä on ku on äänettömällä. Pelästyi hiukan et olin huomannut sanoi,e tekstaa kaverinsa kans.
No illalla kun ukko oli nukahtanut uteliaisuus voitti ja oli pakko katsoa viestit. Kaikki matkan aikana tulleet oli poistettu ja yksi oli jäljellä mikä oli tullut vatsa sen jälkeen ku ukko nukahtanut. Siinä luki: "Hyvää yötä metsämieheni". JA kyllä rupesi kiehumaan. Minä odotin esikoistamme ja ukko juoksee vieraissa.
Mie sit otin nro:n ylös soitin nro.N ja keskustelin tämän naisen kans. Hän oli kolmen lapsen yksinhuoltaja joka ei tiennyt minusta yhtään mitään ja oli kuvitellut,et hän ja mieheni seurustelee (jo n.3kk:tta).
Ja sit eiku ukon kans puhuu ja se oli sellaista itkua ja ruikutusta ja mie sit annoin anteeksi ja tässä sitä ollaan. Miehellä mun nimissä uusi nro. ja toistaiseksi ei ainakaan ole selvinnyt mitään.
Mutta sen voin sanoa,et meidän suhde voi huonosti edelleen.
Yhdessä oltu nyt vajaa 6vuotta ja meillä on jo kaksi lasta.
Mie toivon,et joskus vielä tämä suhde saataisiin ennalleen,mut ei sitä tiedä.
En nykyään enää jaksa olla edes mustasukkainen yhtään mistään.
Mut tosiaan voin sanoa,et ei tämä mitään herkkua ole.

Onhan mahdollista että kyseessä on miehen puolelta ns. shokkireaktio uuteen tilanteeseen, jos hän on vaikka pelästynyt osakseen lankeavaa vastuuta (perheenlisäys ja muu semmoinen). Menkää parisuhdeneuvojalle jos vain suinkin voitte. Valehtelu ja asioiden salailu voi johtaa pitkkään mutta onnettomaan yhteiselämään.

Voimia ja jaksamista!

:hug: olin surullinen puolestasi... tosi paha juttu... mut totuus mies pettää... miten ei voi naisen nimee muistaa mut puh.num kuitenkin vaihdettu...?... olen pahoillani, sinun ja lasten puolesta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 14:23 Yökyöpeli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 13:06 Katti kirjoitti:
\

Tähän on pakko sanoa, että tuskin sitä kumppaniaan välttämättä koskaan opii tuntemaan niin hyvin että tälläisiltä vältyttäisiin !!
Nim. "kokemusta on, 14½v. yhteiselon jälkeen "

Ei ainakaan muutamassa kuukaudessa. Kukin tyylillään.

Kiitän vastauksista. Miestä en aio pihalle kuitenkaan pistää. Ja minulla ei ole ruusunpunaisia kuvitelmia parisuhteesta. Sen verran elämää nähneenä ja itsekin omat virheeni tehneenä, olisi hullua kuvitella ja ajatella kuten moni "minun mieheni ei petä" tai "minä en ainakaan koskaan petä miestäni". En usko, että he sänkyyn asti ovat menneet, ehkä joku suukko vaihdettu. Minulla ei kuitenkaan oloa, että minut on nyt petetty tai, että olisin rikki. Elämä jatkuu...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 16:41 pippuri kirjoitti:
Kiitän vastauksista. Miestä en aio pihalle kuitenkaan pistää. Ja minulla ei ole ruusunpunaisia kuvitelmia parisuhteesta. Sen verran elämää nähneenä ja itsekin omat virheeni tehneenä, olisi hullua kuvitella ja ajatella kuten moni "minun mieheni ei petä" tai "minä en ainakaan koskaan petä miestäni". En usko, että he sänkyyn asti ovat menneet, ehkä joku suukko vaihdettu. Minulla ei kuitenkaan oloa, että minut on nyt petetty tai, että olisin rikki. Elämä jatkuu...
Olet hyväuskoinen hölmö.Mitä nopeammin pakkaat kamasi ja häivyt,sen helpommalla pääset.Pakko oli heti siihenkin suhteeseen tehdä uusi mukula,siinä sitä sitten olet.Kohta taas yhtä pentua rikkaampi ja yksinhuoltajana.

[/quote]
Olet hyväuskoinen hölmö.Mitä nopeammin pakkaat kamasi ja häivyt,sen helpommalla pääset.Pakko oli heti siihenkin suhteeseen tehdä uusi mukula,siinä sitä sitten olet.Kohta taas yhtä pentua rikkaampi ja yksinhuoltajana.

En minä uskokaan, että hän ei olis pettänyt jollain tavalla. Mutta ei kai se elämä siihen kaadu. Tiedän aika hyvin millaisia me ihmiset ollaan, ne uskollisetkin.