Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja BlaaBlaaBlaa:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Pieni annostus tosiaan on, mutta jos tästä nyt selvittäis niillä. Tietysti jos tuon täräyksen jälkimainingeissa tulee km. niin sitten mulle ei ole mitään väliä mitä ja miten paljon lääkkeitä itseeni pumppaan.
Pelottavaa
Mitä sulle oikeen on tapahtunu?
Putosin katolta.
HUI !
Olet siis raskaanakin. Auts!
Ei käy kyllä nyt kateeksi olotilaasi.
Panacod on ilmeisesti kuitenkin turvallinen ja paljon käytetty lääke raskauden aikana, joten älä ainakaan stressaa siitä. Vaikuttaako illalla otettu 2 panacodia kerralla kuinka voimakkaasti? mietin että jos kipuun riittäisi 1 niin 3 kpl panacodia vuorokaudessa voisi jo saada kivun ihan hyvin hallintaan. (tietenkin pitää kysyä lupa sieltä missä olet hoidossa Tai jos neuvolan lääkärikin voisi ottaa kantaa?)
Ei nyt tarkoitukseni tuputtaa lisää lääkettä, mutta mietin että ei mieletön kipukaan tee hyvää (sinulle eikä vauvalle mahassa )
Itse jos onnistuisin raskautumaan joutuisin luultavasti käyttämään ihan koko raskauden ajan kipulääkitystä. Luultavasti juuri panacodia, mutta mahdollisesti vahvempaakin
Rentoutus on yksi millä kivun voi saada hetkeksi pois. Tätä en muistanutkaan ennenkuin joku kirjoiti siitä.
Kun pääsisi sellaiseen meditaatio olotilaan niin kipu haipuu kyllä. Itse olen joskus päässyt sellaiseen tilaan, mutta useinmiten se ei (itselläni ) onnistu.
Sinulle parempaa onnea sen kanssa :flower:
Akupunktio on itselläni myös auttanut kipuun. En tiedä tehdäänkö sitä noin akuuttiin tilanteeseen, mutta ainahan voi kysyä.
Hieronta ja ihan pelkkä kosketuskin auttaa minulla. Ehkä sinulla voisi hyvin varovasti koittaa kauempaa selkärangasta jos mies tai joku vaikka ihan silittelisi?