Kertokaa työpaikkoja missä ei tarvita tietokonetta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ite olen vanhusten palvelukodissa töissä ja meillä on kone,mutta esim. Efficaa tai muutakaan sähköistä potilastietojärjestelmää siellä ei ole. Puhelimitse hoidellaan asiat ja kirjataan ylös ihan käsin. Kone on lähinnä yököllä hupina :) Keittiöläinen taitaa sillä ruokatilaukset tehdä ja sähköpostia käytetään myös.

Käteislaskutusko teillä on ja kirjanpito ruutuvihossa?

Haha :D

No yleensä kampaamolla on tosiaan käteislaskutus eli palvelusta maksetaan heti paikan päällä, rahalla tai kortilla. Maksupääte ei ole ihan rinnasteinen tietokoneeseen. ;)
Kirjanpidon hoitaa ulkopuolinen eikä ruutuvihko, ja näin on kellä tahansa vähänkään isommalla (kokopäivätyönä tehtävänä) yrityksellä.

Tai että "ostetaan sika säkissä". No jospa valmistaja on vaikka englantilainen, niin jo vain se ostaminen on kuin "sika säkissä", ei kellään ole aikaa tai rahaa lähteä itse kuormurin kanssa hakemaan lavallista shampoota jostain Birminghamista! Tai tukku on Vantaalla ja itse yrityksineen Kajaanissa, lähteekö vasiten ostosmatkalle toiselle puolen Suomea? No ei. Yhden hengen firma ei laita lappua luukulle kolmen päivän ostomatkan takia.

Hauskoja juttuja.

[QUOTE="ninni";21988624]Koulunkäyntiavustaja ala-asteella tai erityiskoulussa, mutta ota ensin selvää, ettei niilläkin oo atk-tunteja tai jotain tietokoneavusteista kommunikaatiota... :D

Päiväkodissa lastenhoitaja![/QUOTE]

Kyllä mie ainakin ahkerasti jouduin käyttämään tietokonetta kun olin koulunkäyntiavustaja, vaikkei atk:ta ollutkaan.

Yhteistyössä