Meidän raskaus oli kuitenkin luomu (joskin yhtä tarkaan ajoitettu ja melkein yhtä romanttinen tekovaihe kuin hoidoissa) , vaikka oli epäonnistuneita hoitojakin takana. Usko raskauteen oli nolla. Minulla meni usko onnistumiseen jo ekan vuoden yrittämisen jälkeen. Päätettiin kuitenkin, että kaikki mahdollinen asian eteen tehdään. Aina voi toivoa, vaikkei uskoa olekaan.
Ja kun yhtenä aamuna tein testin kun menkat olivat myöhässä en kertakaikkiaan voinut uskoa silmiäni
. Minulla ei ollut mitään raskausoireita. Lugejen kanssa oli rintojen arkuutta ja turvotusta hoitokierroissa yms., mutta plussakierrossa olin aivan 100% varma, että menkat tulevat. Teinkin testin rutiininomaisesti (niinkuin monta kertaa aiemminkin) vain jotta pääseen syömään graavilohta tms.
Tikkuun tuli HETI selvä plussa. Itku tuli. Ja valtava onni, järkyttävä menettämisen PELKO ja hämmennys. Epäuskoa kesti noin kuukauden, jonka ajan kuljin menkka-varustuksella joka paikassa. Miksi tämä yht'äkkiä onnistuisi? Vasta 12viikon ultran jälkeen olemme pystyneet keskustelemaan mieheni kanssa asiasta kunnolla. Menettämisen pelko on ollut niin suuri. Mutta edelleen suunnittelemme elämää niin, että "
jos tämä lapsi syntyy niin".
Suunnattoman paljon ONNEA kaikkien hoitoihin ja luomuiluihin :heart: :heart:
Amodini rv15+5