kertokaa TILAVA auto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilaa tarvitsevat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 14:50 sisustusintoilija kirjoitti:
toyota avensis :)

Meillä tälläinen eikä mikää tilaihme. :)
Siis toki mahdumme, 3lasta. Mutta aluksi oli 1 kaukalo ja 2 korokepallia, niin yksi ei saanut itse turvaväitä kiinni (jäi tavallaan pallin alle)

Nyt turva istuin ja koroke ja yks istuu ilman. Joskus itse olen ängenny sinne ja vanhin eteen niin kyllä käy mun pylly isox.. :laugh:

Peräkontti saa kiitosta. Sopii koira ja tavarat.

Meillä on Chrysler Grand Voyager.

Lapsia 4, joista yksi turvaistuimessa ja yksi korokkeella, aikuisia2.
7 hlön auto, eli yksi paikka on tyhjä.

Tilava tavaratila. Kaikkiin seitsemään paikkaan mahtuu pitkä aikuinen istumaan. Olen jopa kesken ajon lähtenyt omalta paikaltani edestä taakse hyssyttelemään vauvaa, jopa vaihtanut vaipat ja imettänyt. Toki ei ole turvallista, mutta mahtuu.

Teimme juuri kaupat Toyota Corolla versosta 7 paikkaisesta. Ei ole kylläkään farmari, mutta tilaa on. Kolmas lapsi syntyy hetkellä millä hyvänsä ja vanha auto Toyota Avensis jäi pieneksi. nyt mahdumme koko porukka kyytiin. Etuna uusissa autoissa se kun saa edestä kytkettyä turvatyynyn pois, joten yksi istuimessa oleva voi istua edessä.

Ford Mondeo on suurin farmari, mitä markkinoilla on. Ihan uusin malli on tosin kauhea ajettava :Q Joku 2001-2003 on jees. Ja vanhemmatkin, jos vuosimallista ei niin nöpönuukaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 14:54 Vieras kirjoitti:
Volkswagen Passat Variant.

samaa mieltä, tuo on tilava auto! =)

Meillä Skoda Octavia farmari ja sinne mahtuu hyvin 2 aikuista, 2 lasta, iso koira ja vaunut ja vähän jää tilaa matkatavaroillekin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 13:57 Pantteri 73 kirjoitti:
Teimme juuri kaupat Toyota Corolla versosta 7 paikkaisesta. Ei ole kylläkään farmari, mutta tilaa on. Kolmas lapsi syntyy hetkellä millä hyvänsä ja vanha auto Toyota Avensis jäi pieneksi. nyt mahdumme koko porukka kyytiin. Etuna uusissa autoissa se kun saa edestä kytkettyä turvatyynyn pois, joten yksi istuimessa oleva voi istua edessä.

Mä en kyllä lähtis ton turvatyynyjutun kanssa leikkimään eli välillä ottais pois ja välillä päälle. Esim. stockman autossa on noi kokonaan poistettu myynnistä, sen takia jos tulee joku sähkövika ja turvaistuin on etupenkillä se on tosi vaarallista. Ymmärsin että eu olis niitä jopa kieltämässä, en oo siitä kyllä varma??!!

Yhteistyössä