Kertokaa Ticketin takeista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Onko ne takit yhtä isoa kokoa kuin haalarit?
Mietin 5 vuotiaalle ja 6 vuotiaalle oikeita vaatekokoja.. Tällä hetkellä 5v käyttää ulkovaatteissa 116cm ja 6v 122cm. Mikähän olisi oikea koko Tickettiä? Ajattelin takkia ja henkselihousuja..

Huutonetistä olen yrittänyt katsella, mutta hinnat on aika huikeita, kun tuolta Outletista näkyy saavan uuden käytetyn hinnalla.

Ai niin, tilasin 2v:lle Ticketin välikausihaalarin, hukkuu siihen ja tämä haalari menee vielä tällä 5v:lle, siis 98cm haalari.

Mikähän olis se oikea koko?

Onko ne takit yhtä isoa kokoa kuin haalarit?
Mietin 5 vuotiaalle ja 6 vuotiaalle oikeita vaatekokoja.. Tällä hetkellä 5v käyttää ulkovaatteissa 116cm ja 6v 122cm. Mikähän olisi oikea koko Tickettiä? Ajattelin takkia ja henkselihousuja..

Huutonetistä olen yrittänyt katsella, mutta hinnat on aika huikeita, kun tuolta Outletista näkyy saavan uuden käytetyn hinnalla.

Ai niin, tilasin 2v:lle Ticketin välikausihaalarin, hukkuu siihen ja tämä haalari menee vielä tällä 5v:lle, siis 98cm haalari.

Mikähän olis se oikea koko?

Meillä on eskarilaisella 116cm takki (plain rain) ja on hyvä. Samoten löytyy ticketin vanhan mallin plain rain fleecellä 128 eikä sekään ole mikään jätti-iso.
Eli ostaisin 5veelle sen 116 ja 122 isommalle, niin on vielä keväälläkin ja ehkä vuoden päästä mahtuvia =)

Mä ostin 3veelle 98 ticketin asun, menee 4v tytölle joka käyttää 110/116 vaatetta, piti sitten outletistä ostaa 92 tuolle nuoremmalle neidille, siinäkin takin pituus hieman reilu.

[QUOTE="vieras";24573664]Meillä on eskarilaisella 116cm takki (plain rain) ja on hyvä. Samoten löytyy ticketin vanhan mallin plain rain fleecellä 128 eikä sekään ole mikään jätti-iso.
Eli ostaisin 5veelle sen 116 ja 122 isommalle, niin on vielä keväälläkin ja ehkä vuoden päästä mahtuvia =)

Mä ostin 3veelle 98 ticketin asun, menee 4v tytölle joka käyttää 110/116 vaatetta, piti sitten outletistä ostaa 92 tuolle nuoremmalle neidille, siinäkin takin pituus hieman reilu.[/QUOTE]

Ja piti vielä sanoa, et isommalle menee vielä keväällä ihan keposesti toi 98 takki, housut saattaa olla jo pienet. Ja tää 4v on käyttänyt myös tota isoveikan 116cm takkia mut ei siihen kuitenkaan ihan huku =)

Minun käsittääkseni vanhemmat mallit, joita suurin osa outletissa on, ovat väljempää mitoitusta kuin uudemmat mallit. Siinä tuotteen sivuilla on kokotaulukko, josta ne mitat voi tarkastaa.

Yhteistyössä