Esikoinen oli poika, mutta helmikuussa syntynyt kuopus oli sitten tyttö ja olikin kaikintavoin muutenkin erilainen kuin poika oli ollut vauvana

Ensinnäkin oli masussa hirveä pyörijä KOKO ajan, synnytyksen käynnistyksessäkin viimeiseen hetkeen asti potki mun sisuskaluja ihan täysiä. Oli arvioitu painoksi 3600g, mutta sieltähän putkahtikin 4150g painava ja 51cm pitkä tytön tyllerö.
Oli kyllä kuin kopio veljestään. Näytti enemmän veljeltään kuin kummaltakaan meistä vanhemmista. Tosin veli oli ja on ihan isänsä kopio, joten kai sitä vois sanoa että enempi isänsä näköinen... Tukassakin on vähintään kolmea eri värisävyä, saa nähdä saako lopulta isältään tuon pellavapään vai mun tummat hiukset
Söi elämänsä ensihetkistä lähes lakkaamatta. Joskus iltaisin söi iltaseitsemästä yhteen yöllä. 3kk neuvolassa oli muutamaa grammaa vaille kahdeksan kiloa, eli maito maistuu edelleen.
Nukkuu kyllä paremmin kuin veljensä vauvana, helposti menee yössä yhdeksänkin tuntia heräämättä.
Oli ja on tosi kovaääninen, sillä ei missään vaiheessa ollut sellasta pientä hentoa vauvaääntä (pojalla oli), se on nollasta sataan kun tytsy alkaa huutamaan

Mentiin hotelliin kun tyttö oli 2kk, itki siinä respassa oikein sellasta syvää ja katkeraa itkua. Hotellivirkailija sanoi että tollanen mäkin oon aina siivouspäivänä
On nyt 4kk ja edelleen aivan uskomattoman ihana sylivauva, ja sylissä sitä mielellään pidänkin. Toisaalta ei ole vaihtoehtojakaan kun ei muualla viihdy minuuttia pidempään, ellei halua sitä korviakihelmöivää huutoa kuunnella =)
Mun siskolla on kolme tyttöä ja miehen siskolla kaksi ja heiltä oon saanut paljon ihania ja hyväkuntoisia vaatteita. Joukossa ollut jopa pari omaa vauvavaatettani

Yritän välillä pukea tyttöä vähemmän prinsessamaisesti, esim. vaalean vihreään, mutta pakostakin välillä huomaan hyppyyttäväni sykyssä sellasta kokovaaleanpunaista palleroa...
Itse en ole vielä hirveästi langennut shoppailemaan tyttöjen vaatteita, mutta Lindexin lastenvaatteista oon tykännyt aina kovasti...