Kertokaa tähän kunnon kiimanen seksitarina miespoliisien tekemästä sisätutkimuksesta.

Mä oon fantasioinut tuosta niin pitkään että kohta tulen hulluksi! |O
Niin että keksikääpä joku oikein ihana tarina siitä miten nainen joutuu poliisiasemalla ja kaksi miespoliisia tekee hänelle sisätutkimuksen :p Ja pelkkään pimppiin kiitos,peppu jutut ei kiinnosta mua yhtään :x
Ja niin,niillä poliiseilla on sitten työvaatteet koko ajan päällä,ne on niin seksikkäät :p :p :heart: Ja tämä tutkittava nainen puolestaan on täysin alasti jotta saa tuntea ne työvaatteet ihoaan vasten :p
Kiitos! :flower: :p
 
"Ulos autosta!" kuuluu käsky. Hädissäni yritän sopertaa, että olen vain liftannut tähän autoon, en tunne kuskia jota jo kiikutetaan maijan perälle, mutta poliisit eivät ota puheitani kuuleviin korviinsakaan vaan minut sullotaan kovakouraisesti toisen poliisiauton takapenkille. Minut kyyditään poliisiasemalle ja suorastaan juoksutetaan pieneen koppiin odottamaan kuulustelijaa.

Hieman peloissani katselen kopissa ympärilleni - ensimmäistä kertaa putkassa! - mutta jotenkin luotan siihen että totuus selviää ja pääsen pian pois. Aika tuntuu kuitenkin vain venyvän ja venyvän mutta tavarani otettiin minulta pois niin etten tiedä mitä kello oikeasti on. Kopissa on tuskastuttavan kuuma ja lopulta menen lavuaarin luo ja kastelen kasvojani ja kaulaani vedellä.

Samassa ovi aukeaa ja kaksi rotevaa poliisimiestä astuu sisään ja komentaa mukaansa. Yritän kysyä mihin minua viedään, mutta poliisit vaikenevat ja ehdin nähdä vain ovessa kyltin "Tutkinta" kun se jo sulkeutuu takanani. Huoneessa on pöytä ja pari tuolia eikä juuri muuta. "Valitettavasti naiskonstaapeleja ei ole paikalla joten me joudumme nyt suorittamaan tarkastuksen", sanoo toinen poliiseista virnistäen. Sydämeni alkaa hakata eikä vain pelosta - molemmat poliisit ovat komeita ja mielikuvitukseni osaa kyllä kertoa mitä "tarkastuksessa" voisi tapahtua.

"Mekko pois", kuuluu komento ja protestoin mutta käännän selkäni poliiseille ja liutan mekkoni pois. Mekon alla minulla on vain alushousut ja tunnen nännieni kovettuvan kun toinen poliiseista nostaa käsivarteni sivuille ja levittää jalkojani saappaallaan samalla kun toinen siirtyy etupuolelleni ja koettelee perusteellisesti puserrellen karhealla kädellään rintojani ja jalkoväliäni alushousujen päältä: "Ei näy mitään ulkopuolella, täytyy tutkia sisäisestikin".

Toinen poliiseista tönäisee minut pöytää vasten ja alushousuni riuhtaistaan pois. Tunnen miten karhea uniformu painautuu selkääni ja takapuoltani vasten. Uniformun läpi tunnen miten poliisin iso elin paisuu kun hän painelee etumustaan kiinni takamukseeni. Alan huohottaa hieman peloissani, hieman enemmän kiimaisena. Tunnen pampun lapaluillani sen painaessa yläruumistani kohti pöytää. "Ihan rauhallisesti vain" poliisi kuiskaa käheästi korvaani. Jalkojani levitetään ja isot polisiinkädet puristavat pakaroitani lujasti. Sitten tunnen miten sormi uppoaa jo kosteaan pilluuni! Sormi pyörii pillussani ja saa seurakseen toisen, sitten kolmannen ja alan olla todella kiihottunut. Värähdän kun poliisi ottaa pampun ja kostuttaa sitä pyöritellen mehuissani ennenkö kun tunkee sen sisääni. Pamppu liikkuu sisälläni ja joudun ottamaan tukea pöydästä pysyäkseni tolpillani, pamppu liikkuu ja tuntuu niin hyvältä että melkein räjähdän.

"Ei tunnu mitään olevan, kokeiletko säkin" sanoo poliisi ja kurkistaessani olkani yli näen miten toinen poliisi on ottanut esille ison kyrpänsä ja hivellyt sitä pyöreän takapuoleni ja pampun liikkeen kiihottamana. "Jo toki, välineet on valmiina" hän sanoo ja tulee taakseni. Kyrpä sujahtaa sisääni ja poliisin kourat puristavat lanteitani ja lanteet alkavat rajut liikkeensä. En voi olla huutamatta kun saan orgasmin ja polveni pettävät altani samalla kun kuulen poliisin urahtavan oman laukeamisensa merkiksi. Kyrpä luiskahtaa sisältäni ja poliisi sanoo "Mene istumaan pöydän reunalle jalat koukussa, suoritamme tutkimuksen vielä toisen päin.

Tutisevin jaloin tottelen ja sormitutkimuksen tehnyt poliisi tulee vuorostaan minua kohti kyrpä tanassa. Toisin kuin luulen, en saakaan heti munaa sisääni, vaan poliisi polvistuu eteeni ja alkaa nuolla pilluani ja työntää kieltään sisääni niin että jalkani melkein luiskahtavat pöydän reunalta. Tunnen taas ihanien aaltojen alkavan levitä pillustani mutta ennenkö saan kunnolla poliisi nousee, ja tällä kertaa saan sitä nahkapamppua sisääni niin että tiedän saaneeni; pöytä hakkaa seinää kovien työntöjen tahdissa enkä voi tehdä muuta kuin voihkia ääneen kun poliisi siirtää jalkani harteilleen ja jatkaa eläimellisiä työntöjään. Karjahtaen hänkin viimein laukeaa ja lysähdän voipuneena pöydälle poliisin jo piilottaessa elimensä uniformun kätköihin.

"Mitään ei löytynyt, voitte poistua heti kun haluatte", poliisi sanoo ja ojentaa mekkoani minulle. "Nämä pidämme kuitenkin todistusaineistona" hän jatkaa, ja työntää alushousuni taskuunsa.




 
Kiitos paru81!! :flower: Tuo oli mahtavan kiihottava tarina!!!! :p :p :p Pitää tulostaa mukaan kun ei ole konetta kotona niin saa rauhassa illalla peiton alla lukea uudestaan ;) :p

Kertokaa lisääkin!!!! |O :wave: :p
 

Yhteistyössä