kertokaa se minulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viihtyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viihtyvä

Vieras
Aamulla kun heräsin, näin tyhjän paikan vierelläni. Illalla se oli tyhjä myös. Mietin miltä tuntuisi, jos siinä olisi joku. Oikeastaan olen onnellinen, kun se paikka on tyhjä. Saan hyvin nukuttua, en kaipaa ketään, nautin elämästäni tällaisena, elämäni on hyvin täynnä. On lapsia, työtä, ystäviä, harrastuksia.
Olenko jotenkin sairas, kun olen tyytyväinen? Pitäisikö minun epätoivoisesti hakea jotakin, jonka kanssa saisin opetella elämään?

Saat mun osan. Ei ole tyhjää tilaa sängyssä kun pimeyden piinaamat lapsetkin tunkee viereen. Puhumattakaan siitä, että mies vie isosta sängystä puolet. Ja piereskelee unissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viihtyvä:
Aamulla kun heräsin, näin tyhjän paikan vierelläni. Illalla se oli tyhjä myös. Mietin miltä tuntuisi, jos siinä olisi joku. Oikeastaan olen onnellinen, kun se paikka on tyhjä. Saan hyvin nukuttua, en kaipaa ketään, nautin elämästäni tällaisena, elämäni on hyvin täynnä. On lapsia, työtä, ystäviä, harrastuksia.
Olenko jotenkin sairas, kun olen tyytyväinen? Pitäisikö minun epätoivoisesti hakea jotakin, jonka kanssa saisin opetella elämään?

Päin vastoin, olet hyvinkin terve. Osaat ja uskallat olla "itsekkäästi" onnellinen.

Joku nyt kuitenkin "mättää" kun ajattelit kirjoittaa aiheesta..mutta mikä?

Ole onnellinen jos oikeasti olet!

On autuas onni herätä aamulla yksin vuoteessaan. Asian saa varmistettua siten, että jos on illalla bongannut baarista mukaansa jonkin kottaraisen, haahkan tai vanhan kotkan, niin yöllä parittelusession jälkeen ehdottaa parikille "Savolaista taikatemppua".
Tietenkin kun typy kysyy, että millainen se sellainen temppu on, niin kerrotaan että: " Nyt aletaan nukkumaan ja kun aamulla herään, sinä olet hävinnyt!" Yleensä hoito häviää jo tässä vaiheessa.

Kauheinta on jos herää aamulla susikrapulassa - siis siten, että käsi on jäänyt illalla mukaan bongatun ämpäriruman sotanorsun alle. Silloin mieluummin puree käsivarren poikki kuin herättää tuon ryhävalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:

Joku nyt kuitenkin "mättää" kun ajattelit kirjoittaa aiheesta..mutta mikä?

Ole onnellinen jos oikeasti olet!

Oot muuten, ilimi, aivan oikias, että vähä kuitenkin mietityttää aloittaa. Josko sittenkin joku.

Aamulla kun heräsin, näin tyhjän paikan vierelläni. Illalla se oli tyhjä myös. Mietin miltä tuntuisi, jos olisit kotona, vierelläni. Olen onneton, kun se paikka on tyhjä. En saa nukuttua, kaipaan sinua, en nauti elämästäni tällaisena, elämäni on hyvin tyhjää. On lapsia, työtä, velvollisuuksa, huolia, rahapulaa, yksinäisyyttä.
Olenko jotenkin sairas, kun en ole tyytyväinen? Pitäisikö minun epätoivoisesti opetella elämään, niin etten tarvitse ketään, jonka kanssa saisin jakaa arjen murheet ja ilot?