kertokaa P-KKS.TA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mie

Aktiivinen jäsen
13.06.2004
1 955
2
36
esikoisen syntymä lähestyy,kokemuksia Pohjois-Karjalan keskussairaalasta kellään!?ultrassa ollaan siellä käyty mutta ei siinä paljon kerkeä ympärilleen katsella :)
ainakaan huonoja kokemuksia en ole kuullut..?

Mie synnytin siellä huhtikuussa esikoiseni ja etukäteen olin kuullut pahaa niin hoitajista kuin ruuista yms. joten vähäsen pelotti mennä.
Kuitenkin yllätyin sit kun tapaamani henkilökunta olikin mukavaa ja ruoka hyvää. Eli miulla ei oo ainakaan pahaa sanottavaa paikasta :)
Onnea matkaan siulle!

Esikko synty 2003 ja olin ihan tyytyväinen.suurin osa kätilöistä mukavia ja auttoivat paljon,oli joukossa tietysti muutama ei niin mukava ja kiireinen täti,varsinkin yöllä kun hoitajia oli vähän ja olisin tarvinnut apua imetyksessä mutta onneksi sitten lopulta tuli aivan ihan kätilö joka istui vieressä niin kauan että vauva sai syötyä ja nukahti :heart:
ruoka oli minusta hyvää ja sitä sai paljon :whistle: ja jääkaapilla sai sitten vielä käydä omaan tahtiin...ja ekana päivänä kätilö toi kaikki ruuat vuoteeseen vaikka en niin kipeä ollutkaan..
Innolla jo odotan toisen syntymää :heart:
RV 17

minulla on huonoja kokemuksia!!!
p-kks.ssa kävin ultratutkimuksissa ja siellä minulle kerrottiin että meille syntyy vammainen lapsi. muutettuamme etelä-suomeen..kävin taas ultrassa ja totesivat että lapsi onkin terve. terveen tytön saimmekin. vammainenkin lapsi oltaisiin otettu vastaan rakkaudella.

Joo, hyviä ja huonoja kokemuksia...Itse osasto 3C:n toiminnassa ei moitittavaa sinällään, mut sektiossa "sattunu ja tapahtunu yhtä ja toista ikävän tynkää...Onneksi kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin! Jotkut hoitajat eivät sovi "hoitotyöhön"...

Eipä paljon kehumista...osaston kätilöt ilkeitä, ruoka pahaa. Painoarviot heitti yli kilolla, sektiohaava aukesi, leikkausvuotoa yli litra. Synnytystapaa arvottiin viimeiseen asti, sektioon päädyttiin. Toivottavasti ei tarvitse mennä sinne enää ikinä!!!

Minulla oli mukana matkassa paljolti myös huonoa tuuria, uskon että sinun synnytyksesi menee varmasti hyvin.

joo tämmöisiä olen juuri kuullut nyt muualtakin kun asiaa tongin...
mm.30 v nainen sai raskausmyrkytyksen kylkiäiseksi vielä veritulpan koska eivät laskeneet ollenkaan kävelemään koko loppuraskaudesta.nyt kuulemma saa kävelläkin hieman...
synnytystapa-arviointi ensi viikolla ...jospa nyt kävisi parempi tuuri,kuulemma tutkiivat nyt samalla kaiken mahdollisen kun oli valkuaista virtsassa eilen.mitähän ne keksii `hoidoksi ` :/

Yhteistyössä