Ihana! Minä tapasin joku aika sitten vilkkaan pikkupojan nimeltä Rymy. Sopi hienosti kantajalleen.Alkuperäinen kirjoittaja as if:Ainiin, tässä yksi päivä tapasin pojan nimeltä Vinha, nimi sopi kantajalleen kuin nenä päähän :heart:
Hienoja pojannimiä olis myös Mahti ja Voima =)
Yksi näistä on meiän tytöllä Näitä lisää!Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:Aada, Milja Taija Raisa Erkka Niklas
:wave: No ovvain. En oo koskaan ajatellu nimeksi tätä, on kyllä hieno Tätäkö te lämmittelette?Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Halti (poika)
Noi on kaikki aika yleisiä... Vain yksi noista on sellanen joka kenelläkään tuntemalla ei ole nimenä.Alkuperäinen kirjoittaja no tässä pari:Daniel, Aron, My, Elle, Jenny, Alex, Erin...minkä tyyppistä haet? Noi on mun lemppareita tai pari noista ainakin
Eihän nämä ole mitään harvinaisia!?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yksi näistä on meiän tytöllä Näitä lisää!Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:Aada, Milja Taija Raisa Erkka Niklas
Tavisnimiä kaikki. Mä luulin, että nyt mietitään oikeasti harvinaisia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yksi näistä on meiän tytöllä Näitä lisää!Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:Aada, Milja Taija Raisa Erkka Niklas
ei ollu polttareissa. Joo ukko tuli sitte su- ma yönäAlkuperäinen kirjoittaja Myräkkä::wave: No ovvain. En oo koskaan ajatellu nimeksi tätä, on kyllä hieno Tätäkö te lämmittelette?Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Halti (poika)
Kotiutuko se ukko viimein? Tais kuiten maanantaina olla kotona ku T kävi teillä? Oliko se sunnuntaina synnyttäny kans ollu polttareissa? :saint:
Oi, upeita nimiä :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Ainiin, tässä yksi päivä tapasin pojan nimeltä Vinha, nimi sopi kantajalleen kuin nenä päähän :heart:
Hienoja pojannimiä olis myös Mahti ja Voima =)
:heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Halti (poika)
Me taidetaan olla tavattuAlkuperäinen kirjoittaja pistepistepiste:meidän pojat: rymy ja vinha. OMG.