Kertokaa nyt KAIKKI syyt miksi ei kannata tehdä neljättä lasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ei siihen ole syytä, jättää tekemättä, jos rakkaus riittää ja jaksaminen :D
Itse nelosta odottaen rv.21+1 :D

ai sä olet raskaana, ja noin pitkällä! ONNEA! eiks sulla ollu niitä vaikeuksia tossa aikasemmin asian kanssa? :/

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no on aikaa enemmän muille, ja mieti miksi haluat uuden? anna mennä puolivuotta vie ja jos kuume ei mene pois katso asiaa uudestaan.

Juu, kyllä minä luulen että tämä kuumeilun asteelle jää. Ainakin toistaiseksi.... jos en sitten ala miehelle vihjailla pikkunelosesta. :saint: Ja hänellekin tartuntaa. :D

Kyllä mullakin sydän vielä yhtä nyyttiä halajais mutta joissakin asioissa pitää kuunnella myös järkeä eikä vaan sydäntä. Meillä siis on nyt kaksi ja enempää ei ole tulossa. Mies ei halua enempää ja pitää itsekin myöntää että asiat pysyy näin yksinkertaisimpina ja paremmin riittää näille kahdelle niin aikaa kuin rahaakin. Tuleeko oikeasti aikaa ettei haluais pientä vauvaa rinnalleen vaikka niitä lapsia olis kuinka monta? En usko että mulle auttais siihen vauvan kaipuuseen yksi lisää kun niillä vauvoilla on paha taipumus aika nopeasti kasvaa isommaksi ja pian olis taas sama tilanne.

Auttaisin jos voisin:D Mulla on neljä omaa ja miehellä yksi edellisestä liitosta. Lisää olisin halunnut mutta mies ns. "otti ohjat omiin käsiin" että tähän ne jäi.

Kyllä neljän/viiden kanssa pärjää siinä kun kahden/kolmenkin:)

Ihania noi on, vaikka liian nopeesti kasvavatkin;)

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Kyllä mullakin sydän vielä yhtä nyyttiä halajais mutta joissakin asioissa pitää kuunnella myös järkeä eikä vaan sydäntä. Meillä siis on nyt kaksi ja enempää ei ole tulossa. Mies ei halua enempää ja pitää itsekin myöntää että asiat pysyy näin yksinkertaisimpina ja paremmin riittää näille kahdelle niin aikaa kuin rahaakin. Tuleeko oikeasti aikaa ettei haluais pientä vauvaa rinnalleen vaikka niitä lapsia olis kuinka monta? En usko että mulle auttais siihen vauvan kaipuuseen yksi lisää kun niillä vauvoilla on paha taipumus aika nopeasti kasvaa isommaksi ja pian olis taas sama tilanne.

Osaltaan kyllä myönnän että poden kroonista vauvakuumetta.... :whistle: Mutta olen kyllä huomannut että viime aikoina on vauvahaaveet pyörineet ihan tosissaan päässä. Siis ihan toisella tapaa kuin yleensä.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:
Auttaisin jos voisin:D Mulla on neljä omaa ja miehellä yksi edellisestä liitosta. Lisää olisin halunnut mutta mies ns. "otti ohjat omiin käsiin" että tähän ne jäi.

Kyllä neljän/viiden kanssa pärjää siinä kun kahden/kolmenkin:)

Ihania noi on, vaikka liian nopeesti kasvavatkin;)

Kasvavat kyllä hujahtamalla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pupulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ei siihen ole syytä, jättää tekemättä, jos rakkaus riittää ja jaksaminen :D
Itse nelosta odottaen rv.21+1 :D

ai sä olet raskaana, ja noin pitkällä! ONNEA! eiks sulla ollu niitä vaikeuksia tossa aikasemmin asian kanssa? :/

Juu, monet keskenmenot käyty läpi, nyt ihanasti "luomuna" tässä vaiheessa, tammikuussa edellisen keskenmenneen kanssa kun yritettiin lääkkeilläkin ylläpitää, tän aikaan ei mitään, ja kummasti pysynyt :D Tosin kaksosensa menetti alussa, on tosi ihmevauva siis tulossa, kun kaiken kestänyt :D

Siis, jos kaikki menee hyvin loppuun asti :/

Alkuperäinen kirjoittaja justtt:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Eihän sellaisia syitä olekaan!

Sanoo nainen joka ei jaksanu ja nauttii ny "sinkkuudestaan". :headwall:

Jaahas. Mut lapset ovat lapset. Mies eri asia.

Noi ovat ilosia, hymyileviä, hyvinvoivia. Mä en sitä muuttaisi, jos uudelleen elämäni eläisin.

Jokaikinen oli ja on haluttu. :heart: :heart: :heart: :heart:

Noi ovat ilosia, hymyileviä, hyvinvoivia. Mä en sitä muuttaisi, jos uudelleen elämäni eläisin.

Kannattaa silti miettii kestääkö sitä ja kestääkö parisuhdekaan sitä. Sä et kestäny eikä sun suhde.

Kannattaa silti miettii kestääkö sitä ja kestääkö parisuhdekaan sitä. Sä et kestäny eikä sun suhde.

Totta. Hyvinkin totta.

Mut en silti jättäis tekemättä. Ja tuskin mieskään.

Kyl toi pikkuPippuri on jokaikisen kyyneleen arvoinen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se "tuhisija" ei ole kauaa pieni, niinku ei ollu edellisetkään...

Aivan. Pitäs miettiä onko ihan terve jos haluaa jatkuvasti olla raskaana ja saada vauvan.. miksei osaa keskittyä niihin kasvaviin lapsiin, puuttuuko joku ruuvi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no eikö se pitäisi riittää, jos mies on sitä mieltä ettei enempää lapsia..

Eihän se miehen yksinoikeus ole. Jos mies sanoo ei niin ei se silloin ole ei!!!
On kaks ihmistä kaksi mielipidettä ja yhdessä pitää löytää yhteinen!! Ei miehen sana ole laki!!!

Yhteistyössä