Kertokaa nyt KAIKKI syyt miksi ei kannata tehdä neljättä lasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
:whistle:

Kuumetta pukkaa ja koko ajan pahenee. Ensin luulin että on ohimenevä vaihe kun ystävä sai ihanan pikkuisen nyytin mutta ei, ei ole ohimenevää. |O :whistle:

Yhä enenevissä määrin haaveilen omasta tuhisijasta, sellasesta iiiihan pienestä. :heart: Mies on ilmeisesti sitä mieltä että lapsiluku olisi tässä ja niin olin minäkin mutta mutta.... :ashamed:

Kertokaa nyt siis ettei kannata tehdä neljättä, eihän? Rahat menee tiukille, tilat ei riitä, auto pitää vaihtaa, yösyötöt, koliikit, tissittelyt, ..... nyt kaikki peliin! :attn: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no eikö se pitäisi riittää, jos mies on sitä mieltä ettei enempää lapsia..

Kun ei se mitään ehdotonta ei:tä ole sanonut. Ja vaikka mies ei kuumeilisikaan niin ei se tätä mun tautia vie pois.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ei oo semmosta syytä. mulla on maailman ihanin nelonen. :heart: en vaihtais pois mistään hinnasta. :D
kuvia taas:

Ääääh.... |O Ette te nyt auta mua ollenkaan! |O :whistle: :saint:

:heart: Ihana pikkuinen kuvissa! :heart:

ekologiset syyt ois hyvä käydä läpi ennen kuin pukkaa ensimmäistäkään uutta ihmistä tänne pullistelevalle pallolle!!! jos on pakko saada vielä NELJÄS niin adoption kautta,,,

Alkuperäinen kirjoittaja piipertäjä:
ekologiset syyt ois hyvä käydä läpi ennen kuin pukkaa ensimmäistäkään uutta ihmistä tänne pullistelevalle pallolle!!! jos on pakko saada vielä NELJÄS niin adoption kautta,,,

No mä olen itse adoptiolapsi. Ja ehkäpä juuri siksi halusinkin omia lapsia ja vähän useammankin.. :D

Jos uusi vauva tulee taloon pitää koko vauva-pikkulapsi-rumba aloittaa alusta. Rahatilanne voi huonontua. Neljän lapsen kanssa matkustelu ei ole mitään halpaa. Pienenä lapset vaativat vähemmän taloudelliseti, mutta kasvaessaan myös tuo tilanne muuttuu. Ette myöskään mahtuisi "normaalikokoiseen" autoon, mahtuisitteko nykyiseen asuntoon?

Alkuperäinen kirjoittaja eiei:
Jos uusi vauva tulee taloon pitää koko vauva-pikkulapsi-rumba aloittaa alusta. Rahatilanne voi huonontua. Neljän lapsen kanssa matkustelu ei ole mitään halpaa. Pienenä lapset vaativat vähemmän taloudelliseti, mutta kasvaessaan myös tuo tilanne muuttuu. Ette myöskään mahtuisi "normaalikokoiseen" autoon, mahtuisitteko nykyiseen asuntoon?

Kyllä me vielä tähän mahduttais.... ja joka tapauksessa jossain vaiheessa isompaan vaihto edessä. :snotty: Auto kyllä menis heti uusiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja piipertäjä:

Mikä ettei adoptiokin. Saataisiin antaa jollekin ihanalle lapselle koti. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ei siihen ole syytä, jättää tekemättä, jos rakkaus riittää ja jaksaminen :D
Itse nelosta odottaen rv.21+1 :D

Onnea! :D :heart: Vielä puolisen vuotta sitten ajattelin että en jaksaisi sitä vauvarumbaa enää, meillä kun ei mikään helppo ollut kuopuksen ensimmäinen vuosi. :snotty: Mutta aika kultaa muistot vai mitenkä sitä sanotaan.... :whistle: :D

Yhteistyössä