Kertokaa nyt joku mikä idea on synnyttää alateitse???

  • Viestiketjun aloittaja :x
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mikä idea? Niin no, eiköhän luontoäiti olis sitten suonu naisille toisenkin tavan, vaikka oksentamalla, saada vauva ulos, jos siinä olis enemmän ideaa?
Tuli muuten tästä mieleen... Luontoäidillä on sattunut pieni moka kyllä suunnittelussa. Lapsen ulostuloreikä on liian pieni. Paremmalla suunnittelulla selviäisi aina ilman repeämiä. :D
 
Mulla esikoinen syntyi sektiolla ja olin tosi kipeä sen jälkeen enkä voinut itse edes nostaa vauvaa syliini ja komplikaatioiden ja infektioriskin mahdollisuus on suurempi kuin alateitse synnyttämisessä.. Jos vaan on mahdollista, synnytän tulevan lapseni alakautta mieluummin..

Sairaalastakin pääsee nopeammin pois kun synnyttää alakautta.. =)
 
No, seistyäni vajaassa 50 sectiossa vieressä, voisin sanoa ihan samaa siitä, nahkat levitetään ja kiskotaan erilaisilla instrumenteillä joka suuntaan. No thanks.Etenki se kun nostetaan kohtu ulos ja kuivataan niillä liinoilla se joka puolta :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mikä idea? Niin no, eiköhän luontoäiti olis sitten suonu naisille toisenkin tavan, vaikka oksentamalla, saada vauva ulos, jos siinä olis enemmän ideaa?
Tuli muuten tästä mieleen... Luontoäidillä on sattunut pieni moka kyllä suunnittelussa. Lapsen ulostuloreikä on liian pieni. Paremmalla suunnittelulla selviäisi aina ilman repeämiä. :D


Kröhöm.. taisi se luontoäiti ajatella vähän miesparkojakin tässä kohtaa :LOL:
 
Täydellinen oon
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mikä idea? Niin no, eiköhän luontoäiti olis sitten suonu naisille toisenkin tavan, vaikka oksentamalla, saada vauva ulos, jos siinä olis enemmän ideaa?
Tuli muuten tästä mieleen... Luontoäidillä on sattunut pieni moka kyllä suunnittelussa. Lapsen ulostuloreikä on liian pieni. Paremmalla suunnittelulla selviäisi aina ilman repeämiä. :D
Mulla ei koskaan ole tullut pahoja rwpwymiä. Taidan olla aika täydellinen nainen :)
 
Sanos mikä äiti se sellanen on, joka ei pysty saamaan lastaan ilman kemikaaleja yms hedelmöityshoitoja, ei synnytä lastaan, ei imetä lastaan, eikä edes viitsi tuttipulloja pitää vauvan suulla...

(suomenruotsalaismamma on oikea vastaus tähän provosoivaan kysymykseen)

Rauhallista joulua! :)
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kröhöm.. taisi se luontoäiti ajatella vähän miesparkojakin tässä kohtaa :LOL:
Miesparkoja on ajateltu jo lantionpohjalihaksilla. :D Se reiän ulkosuu vaan saisi olla vähän isompi. Tai sitten väliliha venyvämpi.
 
Äitiliini
Voi tajuton mitä porukkaa.. Ehkä kannattaa jättää lapset hommaamatta jos on tuollainen asenne. Leikkauksesta on kamalaa toipua, mutta normi synnytyksestä minä ainakin toivuin hetkessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kröhöm.. taisi se luontoäiti ajatella vähän miesparkojakin tässä kohtaa :LOL:
Miesparkoja on ajateltu jo lantionpohjalihaksilla. :D Se reiän ulkosuu vaan saisi olla vähän isompi. Tai sitten väliliha venyvämpi.

Olis se kyllä muuten aika koomisen näköstä jos se reikä siellä olis aina sen kokoinen minkä kokoisia lapsia synnyttää, varsinainen tuulitunneli :LOL: :LOL: Ja minkä kokoiset vehkeet sitä miesten housuis sitten pitäs olla että jotain saisivat niillä aikaiseksi *no joo, menkööt perjantaina piikkiin* :LOL:

 
pim
No kyllä minä oon aika harmissani jos joudun sektiolla synnyttään etisen istukan takia... :( Toivottavasti se istukka siitä kohdunsuulta siirtyis niin SAIS synnyttää normaalisti alakautta (siis siinä tapauksessa ettei sitten muuta alatiesynnytyksen estävää tapahdu).
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Olis se kyllä muuten aika koomisen näköstä jos se reikä siellä olis aina sen kokoinen minkä kokoisia lapsia synnyttää, varsinainen tuulitunneli :LOL: :LOL: Ja minkä kokoiset vehkeet sitä miesten housuis sitten pitäs olla että jotain saisivat niillä aikaiseksi *no joo, menkööt perjantaina piikkiin* :LOL:
Hmm... Ehkä siis luontoäidin materiaalivalinta oli väärä. Mulla on stretchpaitoja jotka venyy uskomattomiin mittoihin kun venyttää mutta silti istuu nätisti päällä venähtämättä. Kenties tuo materiaali sopisi alakertaan hyvin. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Olis se kyllä muuten aika koomisen näköstä jos se reikä siellä olis aina sen kokoinen minkä kokoisia lapsia synnyttää, varsinainen tuulitunneli :LOL: :LOL: Ja minkä kokoiset vehkeet sitä miesten housuis sitten pitäs olla että jotain saisivat niillä aikaiseksi *no joo, menkööt perjantaina piikkiin* :LOL:
Hmm... Ehkä siis luontoäidin materiaalivalinta oli väärä. Mulla on stretchpaitoja jotka venyy uskomattomiin mittoihin kun venyttää mutta silti istuu nätisti päällä venähtämättä. Kenties tuo materiaali sopisi alakertaan hyvin. :saint:
Voiskohan tästä valmistusvirheestä tehdä reklamaation jonnekki? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Olis se kyllä muuten aika koomisen näköstä jos se reikä siellä olis aina sen kokoinen minkä kokoisia lapsia synnyttää, varsinainen tuulitunneli :LOL: :LOL: Ja minkä kokoiset vehkeet sitä miesten housuis sitten pitäs olla että jotain saisivat niillä aikaiseksi *no joo, menkööt perjantaina piikkiin* :LOL:
Hmm... Ehkä siis luontoäidin materiaalivalinta oli väärä. Mulla on stretchpaitoja jotka venyy uskomattomiin mittoihin kun venyttää mutta silti istuu nätisti päällä venähtämättä. Kenties tuo materiaali sopisi alakertaan hyvin. :saint:

Juu olishan se ihan kivaa kun sais valita että minkä väristä stretchiä sitä alakertaansa tahtois :saint: :LOL: Eikä muuten parane mennä pesemään sitten väärin tai lörähtää lopunkin :LOL:

 

Yhteistyössä