Kertokaa nyt joku idioottivarma pannariohje!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipurihiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipurihiiva

Vieras
Miksi minä en IKINÄ onnistu pannarin tekemisessä?! Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?! Haluaisin sellaisen kuohkean pannukakun jota näkee telkkareissa, en rasvaista littanaa pellin pohjalla :/
Kertokaa siis ohjetta ja vinkkejä kiitos!! =D

4 kpl kanamunia, sokeria ja vaniljasokeria oman maun mukaan, hiukan suolaa, 4dl maitoa ja 2 dl jauhoja. Itse laitan välillä myös hiukan sulatettua voita.

Sekoita taikina valmiksi ja anna tekeytyä sen aikaan, kun uuni lämpenee. Lämmittä uuni 225c asteseen ja paista pannukakkua keskitasolla 25-30min.

Onnistunut aina :)

4 kpl kanamunia, sokeria ja vaniljasokeria oman maun mukaan, hiukan suolaa, 4dl maitoa ja 2 dl jauhoja. Itse laitan välillä myös hiukan sulatettua voita.

Sekoita taikina valmiksi ja anna tekeytyä sen aikaan, kun uuni lämpenee. Lämmittä uuni 225c asteseen ja paista pannukakkua keskitasolla 25-30min.

Ei kai näin pienestä nestemäärästä pellillistä tule?

Hyi yök!
ei ap kysynyt omeletti ohjetta.

Mä en koskaan mittaa aineita, mut laitan aina 4-6 munaa, jonkun litran maitoa ja sit siihen jauhoja sen verran että tulee vähän paksumpi kuin lättytaikina. Sekaan vähän sulatettua voita ja suolaa. Siitä tulee sellainen rapea pannari joka tekee isot kuplat.

Mun mielestä sellanen pannari, mitä saa kouluissa, ei oo kovin hyvä, se on aina semmoinen limainen ja raskas kuutio.

Juuri meni pannari uuniin.

1l vettä
2dl maitojauhetta
3 munaa
5dl vehnäjauhoja
1tl suolaa
1tl sokeria

Sekoita ja anna turvota 30 min.
Kypsennä uunissa kullan keltaiseksi.

Niin voi. Mut jos haluu tehdä siitä hyvää niin ei siihen kannata laittaa sitä parsakaalia.

No tuosta ollaan samaa mieltä :D.

Mutta se kotikokin pannari on kyllä äklön rasvainen ja sokerinen. Kokeiltu on. Koko pelti on rasvassa vaikka on 2 leivinpaperia päällekkäin. Ja syönnin jälkeen suuhun jää sellainen "olo" kun olisi kaatanut sokeria suoraan pussista suuhun :x.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;29483081:
No eikö sen pidäkin olla? :/

No ei ole pakko olla, kaikkeen tietysti tottuu ja ihminen luontaisesti mieltyy ja tottuu siihen, että syömiset ovat rasvaisia ja makeita.

Mun mielestä pannari on hyvä ihan perinteisenä, jolloin ei tule niin paljon rasvaa ja sokeria. Voi sitten laittaa marjoja ja hilloa päälle.

Mut jokainen tietty lihottaa ja sairastuttaa itsensä ja perheensä kuten haluaa.

Yhteistyössä