Kertokaa naiset miksi teette näin ikävästi kivalle miehelle?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies"

Vieras
Asia siis tällainen: Kiinnostuin 1,5 vuotta sitten naisesta, joka ei ollut kiinnostunut minusta. Olin kovin ihastunut ja pettynyt kun hän torjui minut. Jouduin työni puolesta näkemään häntä viikoittain. Sitten hän vain katosi enkä vieläkään tiedä miksi. No nyt hän on tullut takaisin ja minä parka olen edelleen hänestä kiinnostunut. Tunteet ovat vahvistuneet sitten viimeksi vaikka luulin hänestä päässeeni yli.
Tapasin naisen viikonloppuna ja huomasin jotain tapahtuneen, sillä hän haki seuraani ja huomiotani, mutta kun kysyin tulisiko meistä tulla vakavampaakin, niin nainen vain leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Tein selväksi etten ole kiinnostunut muusta kuin todella vakavasta suhteesta.

Miksi naiset teette noin ja olette vaikeasti tavoiteltavia?

[QUOTE="Mies";27185611]Tein selväksi etten ole kiinnostunut muusta kuin todella vakavasta suhteesta.[/QUOTE]

No siinä se syy. Kyllä mulla ainakin on mennyt kiinnostus, jos joku on tullut asian esittämään tuolla tavalla.

No jos ei sytytä niin ei sytytä. Nainen sentään oli kiltti ja säästi tunteitasi eikä laukonut todellisia syitä päin naamaa. Ehkä halusi kokeilla olisiko kipinää, mutta ei ollut. Sori.

jaa'a..Me naiset ollaan vaikeita en tosiaankaan aina itekään ymmärrä omaa ajatuksenkulkua:D Ootko kuitenkin kertonut että oot kiinnostunut?Onko tämä kyseinen nainen itse varattu tms?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27185811:
Aivan totta. Valitettavasti joillekin miehille ei voi olla lainkaan kiva ja ystävällinen, koska he alkavat kuvitella jotain enemmän kuin kaveruutta.

Niin peesi!! ja sit vielä kostavat jotenkin sen "jättämisen" puhumalla susta paskaa selän takana.

[QUOTE="Mies";27185611]Asia siis tällainen: Kiinnostuin 1,5 vuotta sitten naisesta, joka ei ollut kiinnostunut minusta. Olin kovin ihastunut ja pettynyt kun hän torjui minut. Jouduin työni puolesta näkemään häntä viikoittain. Sitten hän vain katosi enkä vieläkään tiedä miksi. No nyt hän on tullut takaisin ja minä parka olen edelleen hänestä kiinnostunut. Tunteet ovat vahvistuneet sitten viimeksi vaikka luulin hänestä päässeeni yli.
Tapasin naisen viikonloppuna ja huomasin jotain tapahtuneen, sillä hän haki seuraani ja huomiotani, mutta kun kysyin tulisiko meistä tulla vakavampaakin, niin nainen vain leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Tein selväksi etten ole kiinnostunut muusta kuin todella vakavasta suhteesta.

Miksi naiset teette noin ja olette vaikeasti tavoiteltavia?[/QUOTE]

sinuun kohtaan! Herää näköjään homoihin! Oo nainen ja kiinostus homo? Ei kaikki minulla kohdillaan? Jospa meitsillä mies hormiksia liikaa? Voi paska ja oon miehistä kiinnostunut?

[QUOTE="Mies";27185752]Oletko sinäkin sellainen alempi, joka haluaa miehen vain yhdeksi yöksi?
Niin ja miten asia olisi sitten pitänyt ilmaista?[/QUOTE]

No tämä alempi on päässyt ihan naimisiin asti. Mutta kyllä sitä nyt tapana ensin ihastua ja rakastua ennen kuin aletaan suunnitella "todella vakavaa suhdetta."

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="akka";27185835]Mulla on samat kokemukset miehistä, panoseura kelpaa kyllä mutta ala puhumaan vakavasta suhteesta niin johan äijät kaikkoaa.[/QUOTE]

vaikka miehillä on omat kuukautiset! Miks auot päätäs onks kuukautiset?

Onkohan ap juuri niitä miehiä, että kun nainen kysyy häneltä "mitä kuuluu" ja rupattelee hetken kuulumisistaan, elämäntilanteestaan ja muusta, niin ap luulee jo että nainen on häneen todella ihastunut ja hakee häneltä huomiota? Tosiasiassa kyse voi olla vaikka siitä, ettei naisella juuri sillä hetkellä ole ketään muuta tuttua näköpiirissä, niin tappaa sitten aikaa muutaman sanan vaihtamalla. Tai on vaan kohtelias kun kysyy kuulumisia, kun ei ole pitkään aikaan nähty. Ei se tarkoita, että olisi ihastunut.

[QUOTE="Vieras";27185821]Jos se nainen halusi tuntea olevansa haluttu? Jos se tarvi sun huomion kohottaakseen sen itsetunoa?[/QUOTE]

Ehkäpä niin. Hänellä ei ole ollut ketään, kun on niin kertonut mutta miksi pitää keikistellä edessä jos ei halua mitään vakavampaa?

[QUOTE="Mies";27185871]Ehkäpä niin. Hänellä ei ole ollut ketään, kun on niin kertonut mutta miksi pitää keikistellä edessä jos ei halua mitään vakavampaa?[/QUOTE]

No, sä olet ajatellut sitä naista sen 1,5 v, nainen taas varmaan vasta muisti sut kun näitte. Mieti itse omalle kohdalle tilanne: näet puolitutun naisen pitkästä aikaa ja kiinnostut. Nainen pistää heti vaatimuksia pöytään: "haluan tosi vakavan suhteen tai en mitään". No kiinnostutko, vai alatko "esittää vaikeasti tavoiteltavaa" (ja mielessäsi mietit että v*ttu mikä urpo..) ?

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="Mies";27185752]Oletko sinäkin sellainen alempi, joka haluaa miehen vain yhdeksi yöksi?
Niin ja miten asia olisi sitten pitänyt ilmaista?[/QUOTE]

Alempi? Mikä sä oikein luulet olevasi?

Minä en nyt itseasiassa ihan tajunnut, että mitä tässä tapahtui? Sijoittuvatko nuo viikonlopun tapahtumat siis yhteen iltaan? Jos tapasitte pitkästä aikaa, niin tuskin nainen oikeasti edes osaa äkkiseltään vastata kysymykseen, voiko teistä tulla mitään vakavampaa. Täytyy sen verran muistaa, että kaikki vaikeus siinä tavoiteltavuudessa ei ole sitä, että toinen leikkisi vaikeasti tavoiteltavaa (inhoan koko käsitettä) vaan sitä, että toinen saattaa vaan käyttäytyä niin kuin kokee.

Olemme tavanneet aiemminkin. Tämä oli toinen kerta sitten hänen paluunsa.