kertokaa mulle te äidit jotka ootte olleet kauemmin äitejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
että mun tyttäreni on nyt 1v 11kk, tekee melkein kaikki ädät pottaan, ehkäpä kerran viikossa tulee pissi housuun, mutta mä ajattelen niin että sallittakoon se noin pienelle, eli en ole torunut, sanonut vaan että ei haittaa, muistat sitten ens kerralla sanoa ajoissa jos on hätä, että ei haittaa, vaihdetaan kuivaa ylle.

mutta hoitotäti ilmeisesti toruu, kun viimeks kun tytöllä oli tullu kakka housuun hoidossa niin toisteli monta päivää sen jälkeen että "hyi hyi oma nimi, kakka housussa, ei saa!!" huusi itselleen esim leikkiessä tms.

Musta tää on väärin, eihä lapsi ole vielä kahtakaan ja musta siitä pitäis tehdä positiivinen juttu että tekee hätänsä ja osaa ilmottaa, tuleehan noita avhinkoja isommillekkin.

miten sanoisin hoitotädille ettei se ole"hyi, hyi" vaan pelkkä pienen lapsen vahinko...??

Sano ihan suoraan vaan, että teidän perheessä ei hyväksytä hyi sanan käyttöä. Että lapsen seksuaalinen kehitys on nyt just tuossa anaalivaiheessa ja on tärkeää että mikään siihen liittyvä ei ole hyi! Haluat lapsestasi onnellisen ja hyvinvoivan ihmisen aikuisenakin jolla on terve seksuaalielämä ja kaiken lisäksi olet vielä sitä mieltä että pieni kakka housuissa ei maailmaa kaada kaksivuotiaalla! Niitä vahinkoja kun voi käydä lapsilla vielä viisivuotiaanakin vaikka hyvin muuten osaisivat vessatouhut!

Yhteistyössä