Kertokaa mulle PayPalista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Mä onnistuin jo rekisteröitymään mutta mitä mun sitten pitää tehdä? Pitääkö mun siirtää rahaa johonkin ennen kuin kipitän EBayhin ostoksille vai miten se homma toimii?
*tampio ja ilmeisen kielitaidotonkin tai sitten vain laiska*

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
eikö sen pitäisi nimensä mukaan maksaa sun puolesta?

terveisin turhan väsynyt tampio

Jotenkin mulla on tuo käsitys. Mutta ei nyt osaa keskittyä niin paljon että alkaisin sitä sieltä varmistaa. :D
Mä sain tänään Visan ja pakko päästä heti vinguttamaan. B) Tosin se on vain Visa Debit, en halunnut luotollista. Kiva kortti, toimii kuin pankkikortti mutta toimii kansainvälisestikin.

aika kätsyltä kuulostaa toi Visa Debit. saanko lainata?

Tottakai, vetäistään tili tyhjäksi. :D
Mulla vanhenee pankkikortti kohta ja halusivat sitten pankista antaa tuollaisen tilalle. Aika vähissä oli kotiäidin valikoima, joko Visa Debit tai Electron.

Nordea, sen kortin saa kyllä varmaan joka pankista jo. Kansallisia pankkikortteja ei jonkun EU-jutun takia enää ensi vuoden alusta alkaen anneta joten tuo on sitten sitä vastaava. Ei tarvi olla mitään säännöllisiä tuloja tai muuta (tai onhan mullakin tulot, kotihoidontuki :D ).

Auryn kanssa Debitiä hankkimaan niin pääset ostoksille. :wave: Mä en suostu avaamaan yhtäkään kenkäpuotisivua, muuten se tili on hetkessä nollilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
hmm. mullakin vanhenee toi pankkikortti ja electronia en halua. mikä pankki sulla on?

Mikset halua electronia?

koska miehellä on electron ja se on jouduttu uusimaan kahdesti vuoden sisään kun ei toiminutkaan. sama juttu siskolla, eri pankkien kortit vieläpä.

Yhteistyössä