Kertokaa mulle, paljonko koiraan mahtuu kusta!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Ei ristus perkele voi tuollane nyrkillä tapettavan kokoine koira kusta viiden minuutin välein ja paljon.
Ihan sama vietkö ulos/paperin päälle, lattialle se kusee kuitenki.
Pitihän se isännällä koira saada ja minä luutua kuset ja paskat ja ruokin ku äijä on ite töissä.
|O |O

Koiran kouluttaminen sisäsiistiksi vaatii pitkäjänteisyyttä ja paljon kärsivällisyyttä. Oma kiukkunsa pitää niellä, eikä sitä saa näyttää koiralle vaikka kuinka vtuttaisi siivota pissoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Niimpäniin:
Ettei olis virtsatieinfektio jos noin usein pissattaa. Tai sitten se protestoi, kyllä asenteesi heijastuu koiraan ;) Minkä rotuinen koira on?

No tuo viiden min välein oli ehkä vähän liioteltua, mutta siis joka ikiset kuet tekee lättialle, ei ulos vaikka vie sinne. vaan heti sisälle päästyään juoksee kuskeksimaan ympäriinsä. 90% paskasta kyllä tekee ulos.
Dreeveri tuo on ja ikää n. 10vko.

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Ei ristus perkele voi tuollane nyrkillä tapettavan kokoine koira kusta viiden minuutin välein ja paljon.
Pitihän se isännällä koira saada ja minä luutua kuset ja paskat ja ruokin ku äijä on ite töissä.
|O |O

Joo, taitaa perkele olla aika yleistäkin nää "isäntien" koirienhaluamiset kun ei itte tartte kusta siivota :xmas:
Noo viikonlopuksi sitten äijälle rätti kouraan jotta saa siivoilla ja tietty ravata ulkona pennun kanssa tunnin välein :D

Onko minkä ikäinen? Pentu vai aikuinen? Kyllä niihin yllättävän paljon mahtuu. Meillä sai mäykky-uros 8 v. välillä jotain sätkykjä ja kusas 5 huoneen lattiat. Ei paljon naurattanu kun sattu useamman kerran viikossa, mutta koira oli sairas, joten ei voinut oikein koiraa syyttää. Matot vaan pois lattialta eikä reagointia tapahtuneeseen. Siivosin vain mielessäni kiroillen... :)

Koiran kouluttaminen sisäsiistiksi vaatii pitkäjänteisyyttä ja paljon kärsivällisyyttä. Oma kiukkunsa pitää niellä, eikä sitä saa näyttää koiralle vaikka kuinka vtuttaisi siivota pissoja!

Joo kyllä mä tiedän mitä se vaatii, vaan vituttaa ku mulla pitää isännän koiran jätteitä siivota ku ite ei oo koskaan kotona.
Pitiki suostua perkele.

No sehän on vielä niin pieni! Tsemppiä ja kärsivällisyyttä! Kannattaa opettaa pentu ensiksi pissaamaan paperille tai lirualustalle (googlesta löytyy, tosi käteviä!!) ja sitten viedä vaikka se pissanen paperi ulos, että koira hoksaa pissata saman hajun päälle. Kyllä siitä hyvä tulee! :) Äijälle rätti kouraan ja koirantäyteinen viikonloppu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
|O |O

Joo, taitaa perkele olla aika yleistäkin nää "isäntien" koirienhaluamiset kun ei itte tartte kusta siivota :xmas:
Noo viikonlopuksi sitten äijälle rätti kouraan jotta saa siivoilla ja tietty ravata ulkona pennun kanssa tunnin välein :D

Se on viikonlopunki töissä... :kieh: :kieh:

10vk! Kärsivällisyyttä vaan peliin. Ei sillä ole vielä mitään tajua noista pissijutuista ja sun ne sille pitäis havainnollistaa.
Missään nimessä älä säikäytä sitä pentua, jos se pissaa lattialle. Silloin vaan ääneti siivoat pois.
Pihalla olet niin kauan, että sinne tekee jotain. Voi arastella esim. märkää maata.
Ja kun tekee, niin hirveästi kehuja.

Mä vein meidän pennun ulos pentuna n. 30 min välein ja silti tapahtui vahinkoja.
Mutta kun hokas homman ja pidätyskyky kasvoi, niin oli sisäsiisti jo 16 iässä.
Nyt tosin oli ekat juoksut ja pissaili sisälle, on kuulemma normaalia.
Nyt on juoksut ohi ja pissailukin loppui.

No sehän on vielä niin pieni! Tsemppiä ja kärsivällisyyttä! Kannattaa opettaa pentu ensiksi pissaamaan paperille tai lirualustalle (googlesta löytyy, tosi käteviä!!) ja sitten viedä vaikka se pissanen paperi ulos, että koira hoksaa pissata saman hajun päälle. Kyllä siitä hyvä tulee! :) Äijälle rätti kouraan ja koirantäyteinen viikonloppu :D

Jep, täytyy kokeilla :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
10vk! Kärsivällisyyttä vaan peliin. Ei sillä ole vielä mitään tajua noista pissijutuista ja sun ne sille pitäis havainnollistaa.
Missään nimessä älä säikäytä sitä pentua, jos se pissaa lattialle. Silloin vaan ääneti siivoat pois.
Pihalla olet niin kauan, että sinne tekee jotain. Voi arastella esim. märkää maata.
Ja kun tekee, niin hirveästi kehuja.

Mä vein meidän pennun ulos pentuna n. 30 min välein ja silti tapahtui vahinkoja.
Mutta kun hokas homman ja pidätyskyky kasvoi, niin oli sisäsiisti jo 16 iässä.
Nyt tosin oli ekat juoksut ja pissaili sisälle, on kuulemma normaalia.
Nyt on juoksut ohi ja pissailukin loppui.

Sepä se tässävituttaa ku koiran omistajaa ei kotona sitä kouluttamassa näy ja lykkäs sen nyt mun vastuulle kokonaan.
Mua ei vaan huvita nyt tippaakaan mikään pissojen luutuaminen, varsinki ku koira tuli sillä ehdolla että mies se opettaa ja kouluttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
Turha tässä kai on sanoa, että se ei kuitenkaan ole sen koiran vika :)
Ymmärrän silti, että potuttaa, kun sen ei pitänyt olla sun homma.

joo eihän se sen vika oo. mä vaan oon niin käsi noiden koirien kanssa, ja ku kissat ja muksu viel hilluu jaloissa nii... turhauttaa välillä...

Niin, minkähän takia otitte siis miehesi otti koiran? tietenkin se töitä teettää alussa että sisäsiistiksi oppii. Ettekö sitä tienneet?? jos elämä on noin raskasta koiranpennun kanssa niin ottakaa yhteyttä kasvattajaan- jos löytyis koiralle koti jossa viitsitään siivota kuset pois lattialta ja viedä pentua oikeesti tarpeilleen usein.

Sähän puhut ihan vauvasta vasta.. Ja pentuhan on sama kuin ihmisvauva alkutekijöissään. Hissukseen opettamalla oppii olemaan pissimättä sisälle kun johdonmukaisesti ja kannustaen opettaa.

Ei koiravauvaa pidä ottaa jos vaan yksi perheestä sen todella haluaa ja aikoo kouluttaa. Jonkin verran sitä koulutusta osuu kyllä kummallekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, minkähän takia otitte siis miehesi otti koiran? tietenkin se töitä teettää alussa että sisäsiistiksi oppii. Ettekö sitä tienneet?? jos elämä on noin raskasta koiranpennun kanssa niin ottakaa yhteyttä kasvattajaan- jos löytyis koiralle koti jossa viitsitään siivota kuset pois lattialta ja viedä pentua oikeesti tarpeilleen usein.

Älä,ihanko oikeesti ne ei sano heti synnyttyään että kusetta, ulos! Mä kun luulin.
Ja todellakaan koira ei meille jää jos varsinaine omistaja ei siitä huolehdi.

Jos koira ei ihan yhtä vaativa ole kuin lapsi niin ainakin melkein siinä alkuvaiheessa..

Te voitte hei vielä luopua koirasta, hän on vasta niin pieni että tottuu kyllä toiseen perheeseen. Ottakaa please tosissanne paljonko koirasta tulee huolehtia ja kouluttaa. Älkääkö kouluttako lyömällä vaan rakkaudella ja kannustuksella!

Alkuperäinen kirjoittaja nnn:
Jos koira ei ihan yhtä vaativa ole kuin lapsi niin ainakin melkein siinä alkuvaiheessa..

Te voitte hei vielä luopua koirasta, hän on vasta niin pieni että tottuu kyllä toiseen perheeseen. Ottakaa please tosissanne paljonko koirasta tulee huolehtia ja kouluttaa. Älkääkö kouluttako lyömällä vaan rakkaudella ja kannustuksella!

Kuka täällä nyt on lyöny ja ketä? Mä en eläimiä lyö oli ne kissoja tahi koiria.

Alkuperäinen kirjoittaja nnn:

Kuka täällä nyt on lyöny ja ketä? Mä en eläimiä lyö oli ne kissoja tahi koiria.

En mä sitä että välttämättä löisitkään. Mutta vaikutit niin turhautuneelta ja kiukkuiselta koiraa kohtaan. Moni myöskin ajattelee että koiraa koulutetaan nimenomaan väkivallalla. Siksi vaan sanoin, sori.

Yhteistyössä