Kertokaa mulle nettitreffeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Byfånen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Byfånen

Jäsen
26.10.2006
249
0
16
Siis kertokaa mulle, mistä olette netistä seuraa hakeneet ja onko millaisia tuloksia?

Ainakaan City.fi tai suomi24 en löytänyt mitään omilla vaatimattomilla ehdoillani..

Nyt kun pikkuhiljaa alkaisi ehkä jopa vastakkainen kiinnostaa, niin en enää osaa edes mistään etsiä.. Toki muistakin treffailujutuista saa vinkkiä antaa.

T. erakoitunut yh. :D

Mä oon harrastanu pikkasen nettideittailua, en kovinkaan paljoa vielä... Olen bi, ja olen jutellu sekä miesten että naisten kaa. Miehet ei oikein iskeny, naisia siellä oli enemmän normaaleja. Johtuiskohan siitä, että seksuaalivähemmistöillä vähän yleisempää netin käyttö parinhaussa?

Ihan hauskaa on kuitenki ollu, ja suosittelen muillekin yh:ille :D Isä löys netistä ittellensä vaimon, äidilläkin on ihan hauskaa nettitreffaillessa vaikkei uutta aviomiestä ole tarttunut mukaan.

city.fi. Sieltä löysin oman rakkaan. Ainoa kenen viestiin vastasin. Viestiteltiin pari viikkoa ja nähtiin sit ekan kerran. Nyt siitä jo melkein kaksi vuotta. Kihloissa ollaan ja yhdessä asutaan jo toista vuotta.

Onkohan muita olemassa kuin nuo joista kirjoitin? Esim cityssä mulle tuli kaksi vaihtoehtoa, joista toisen nimimerkki oli tyyliin: "halutaan rakastajatar" ja toisen joku "isopippeli". Nimet keksittyjä, mutta viesti tullee perille :laugh: Ehkä mun pitäis tarkistaa noita mun ehtoja...

Mun mies on bongattu Suoli24:ltä =) Ja tavannut olen varmaankin yhteensä joku 50 eri miestä netistä... 10 vuoden aikana. Suuri osa ihan kaverina! Normaaleita ihmisiä täältäkin löytyy. Mulla ainakin oli yh:na just se ongelma, että kun oli kuitenkin pakko istua illat yksin kotona niin se netti oli ainut "seura"...

No siitä on jo mullakin 5v aikaa kun enempi reffailin ja silloin ainakin sanotaan, että 99% miehistä jotka tapasin oli ihan normaaleja miehiä. Ei mitään läähättäjiä yms. Niin.. ja oma rakaskin sieltä löytyi :D

Ehkä sun kannattaa katella niitä valmiita ilmoituksia ja vastata niihin, vai eikö siellä ollut ketään sopivaa?

Otin pois sen "vain kuvalliset ilmoitukset" ja alensin ikärajaa. Tulos: löysin exäni n.98% varmuudella. Hmm.. ehkä mun pitäis piettää kuitenkin se ikäraja? Tai sit mä ettin jostain kauppareissuilta ja töistä?

On tää kummaa, kun ei moneen vuoteen ole ollut mitään mielenkiintoa, niin nyt yhtäkkiä kiinnostais.. Tairan olla puuttehes :ashamed: :laugh: