Kertokaa mulle, mitä liikkuu sinkkunaisen mielessä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:02 penni kirjoitti:
Tuskin se ihan tyhjästä on alkanu niitä viestejä lähetteleen, kai se ukko on sitä kerran p.annu ja luvannu jatkoa.

Ja sä oot just semmonen nainen, joka on yrittänyt varattua miestä. Sori ku ei oo onnistunu... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 13:28 Huh huh kirjoitti:
Samaa olen miettinyt, itse kun en koskaan sinkkuna ole varattuihin miehiin tuntenut mitään mielenkiintoa, pikemminkin se tappaa viimeisetkin kiinnostukset jos kuulee että toinen on varattu. Me ollaan mun miehen kanssa oltu 4 vuotta yhdessä ja tässä viime kesänä rupesi joku hänen äitipuolen siskon tyttö pistelemään viestiä :headwall: Okei tyttö oli tuolloin 17 vuotias,( itse ollaan vähän päälle parikymppisiä) mutta mikä kumma siinä on, että on tollasta pokkaa tehdä. Tyttö kuitenkin nähnyt meidät onnellisesti yhdessä monesti kun ollaan miehen porukoilla käyty.

Sitten joskus oli ihan suoraan tekstannut miehelle, että "ihanaa kun sun kanssa on niin mukava jutella aina, ihan ikävä tuli kun en pääse vähään aikaan käymään ja odotan että nähdään taas että päästään juttelemaan kunnolla. olen suhun ollut ihastunut jo pitempään jne jne" VOI KELE :headwall: Tekstailut vaan jatku, mies yritti olla sillei viileesti että ok, kun ei viittinyt loukata häntä. Mut pitkään se roikku kunnes piti sanoa pahasti.

En vaan älyä, tyttö kun ei satu olemaan minkään näköinen, puolentoista metrin tasapaksu pätkä ja naamastakin kuin kukatahansa savolainen. Siten vaan, että mistä moinen itsetunnon pläjäys, minäkään kun en omasta mielestäni sieltä karseimmasta päästä ole ulkonäöltä. Luuli tietysti tosissaan, että mies mut nyt vaihtaa rumempaan, lihavempaan ja alaikäiseen ihan heti siltä paikaltaan.

:laugh: :laugh: No ikyllä tosiaan oli tytöllä itsetunto kohdillaan!! :whistle: Kaikenmoisia sitä on...

Ja sanomattakinhan on selvää että näille naisille toisten avioliitot ja esimerkiksi lasten hyvin-/pahoinvointi eron tullessa heidän hauskanpitonsa vuoksi ei merkitse mitään. Eli ei liiku mielessä mitään muuta kuin omat tarpeet näillä ihmisillä. Sivistymätöntä touhua. Roskasakilla on roskasakin huvit. Minkäs teet?

Hmph... kyllä mullakin herää ihmetys siitä, että sillä miehellä (veljellä) ei olisi ollut mitään tekemistä tän asian kanssa.... Mistä tää nainen sit on saanut sen puh.nron ellei tältä mieheltä itseltään ja vaikka ei olisikaan pannu sitä niin on saattanut antaa semmoisen kuvan, että jossain määrin kiinnostaisi tämä vieras nainen ja nyt selvinpäin kun ei olekkaan sitä mieltä enää niin ihmettelee ja ärsyyntyy tän naisen viesteistä....

Toki on näitä vonkaajiakin olemassa, mutta tuntuu vaan niin kornille sekin, että se on vaan jostain saanut numeron mihin viikko tolkulla viestitellä, vaikka toinen ei vastaa mitään?????

\
Tuskin se ihan tyhjästä on alkanu niitä viestejä lähetteleen, kai se ukko on sitä kerran p.annu ja luvannu jatkoa.

Peesi. Se ukko on höylänny sitä ja haukkunu sille omaa vaimoaan työntöjen aikana. Nyt se txtaaja tietysti odottaa että äijä toimisi lööperinsä mukaan, ja ottaisi hänet.

Selvä kuin pläkki, ukkeli on pettäjä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:17 Lunatic kirjoitti:
\

Peesi. Se ukko on höylänny sitä ja haukkunu sille omaa vaimoaan työntöjen aikana. Nyt se txtaaja tietysti odottaa että äijä toimisi lööperinsä mukaan, ja ottaisi hänet.

Selvä kuin pläkki, ukkeli on pettäjä.

:o :kieh:
Aamen ja piste!!! :whistle:

Yhteistyössä