Samaa olen miettinyt, itse kun en koskaan sinkkuna ole varattuihin miehiin tuntenut mitään mielenkiintoa, pikemminkin se tappaa viimeisetkin kiinnostukset jos kuulee että toinen on varattu. Me ollaan mun miehen kanssa oltu 4 vuotta yhdessä ja tässä viime kesänä rupesi joku hänen äitipuolen siskon tyttö pistelemään viestiä :headwall: Okei tyttö oli tuolloin 17 vuotias,( itse ollaan vähän päälle parikymppisiä) mutta mikä kumma siinä on, että on tollasta pokkaa tehdä. Tyttö kuitenkin nähnyt meidät onnellisesti yhdessä monesti kun ollaan miehen porukoilla käyty.
Sitten joskus oli ihan suoraan tekstannut miehelle, että "ihanaa kun sun kanssa on niin mukava jutella aina, ihan ikävä tuli kun en pääse vähään aikaan käymään ja odotan että nähdään taas että päästään juttelemaan kunnolla. olen suhun ollut ihastunut jo pitempään jne jne" VOI KELE :headwall: Tekstailut vaan jatku, mies yritti olla sillei viileesti että ok, kun ei viittinyt loukata häntä. Mut pitkään se roikku kunnes piti sanoa pahasti.
En vaan älyä, tyttö kun ei satu olemaan minkään näköinen, puolentoista metrin tasapaksu pätkä ja naamastakin kuin kukatahansa savolainen. Siten vaan, että mistä moinen itsetunnon pläjäys, minäkään kun en omasta mielestäni sieltä karseimmasta päästä ole ulkonäöltä. Luuli tietysti tosissaan, että mies mut nyt vaihtaa rumempaan, lihavempaan ja alaikäiseen ihan heti siltä paikaltaan.