A
ap
Vieras
kaikki keinot otetaan vastaan. Kovat päivittäiset halut, mutta p*nemaan ei pääse.
Millä mä tapan nää halut?
Millä mä tapan nää halut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iiiik:sama ongelma mulla. itsetyydytys ei auta päin vastoin purskahdin itkuun sen jälkeen. ei edes e-pillerit vieny haluja niinku joka sanoi niiden tekevän....
Alkuperäinen kirjoittaja why:Alkuperäinen kirjoittaja iiiik:sama ongelma mulla. itsetyydytys ei auta päin vastoin purskahdin itkuun sen jälkeen. ei edes e-pillerit vieny haluja niinku joka sanoi niiden tekevän....
Naisen on yleensä äärettömän helppo saada seksiä jos vaan haluaa... Jos seksittömyys on noin suuri ongelma, niin mikset hanki sitä seksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja iiiik:Alkuperäinen kirjoittaja why:Alkuperäinen kirjoittaja iiiik:sama ongelma mulla. itsetyydytys ei auta päin vastoin purskahdin itkuun sen jälkeen. ei edes e-pillerit vieny haluja niinku joka sanoi niiden tekevän....
Naisen on yleensä äärettömän helppo saada seksiä jos vaan haluaa... Jos seksittömyys on noin suuri ongelma, niin mikset hanki sitä seksiä?
jaa vähän vaikeaa kun mies ei jaksa/halua harrastaa seksiä ja minä taas en harrasta pettämistä. Että ei niin helppoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iiiik:Alkuperäinen kirjoittaja why:Alkuperäinen kirjoittaja iiiik:sama ongelma mulla. itsetyydytys ei auta päin vastoin purskahdin itkuun sen jälkeen. ei edes e-pillerit vieny haluja niinku joka sanoi niiden tekevän....
jaa vähän vaikeaa kun mies ei jaksa/halua harrastaa seksiä ja minä taas en harrasta pettämistä. Että ei niin helppoa.
sama tilanne mullakin