Kertokaa mulle mielipide. KUVA myös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
eli meillä samalla tavalla otettu seinä pois olohuoneessa, kuva on siis samasta talon mallista mitä meilläkin on. Meille tulossa myös samanlaiset kaiteet, mutta mä haluan vielä sinne tolpat paksut tolpat ja puunväriset samanlaiset laita, ajattelin tämä kuva viedä puusepälle että se tekee samoin. Mut mitä mieltä onko hyvää vain pahan näköistä jos on vielä tolpat?

Aijaa.com - 6836241.jpg

Jos laitat tolpat niin mun mielestä ei ainakaan tuohon kohtaan. Paremman näköset ne ois jos ne lähtis tuosta portaan ihan yläportaasta mutta sillon ne on varmaan aina tiellä.

Miksi ihmeessä tolpat viemään lattiatilaa ja keskelle kulkureittiä ja ne olisi todella kamalan näköiset.

Ilman tolppia portaat on hyvät, mutta tolpat tekee niistä ihan tökerön näköiset

Nyt tulee kaksikymmentä viestiä, että ei hyvät ole tolpat ja sitten yks joka sanoo että kivat on ja tee kuten itse tykkäät ja ap kirjottaa sitten :
mä laittaan mun kotiin tolppat nee on hienot ehkä mies ei tykkä mut tolppat tulee :D

En missään nimessä laittaisi tolppia, en ymmärrä mitä järkeä, ei näytä hyvältä ja vie paljon tilaa. Tota kuvaa katsoessa teki vaan mieli hakea valkosta (tai jonkun muun väristä) maalia ja maalata noi portaat, näyttää jotenkin irrallisilta.

mut en teidä miks mä tykkään, mun mies ei tykkää, mut must jotenkin tuntu että on parempi noin:/ en mä enää tiedä, kauan suunnitelimme jo, mut jossain vaihessa pakko jo mennä puusepälle että saadaan sen kuntoon viimeinen juttu, tai melkein viimeinen, keittiössä puutu vielä kaksi ovia ja yksi kappi ihan sellainen joka sisustuksen varten

Joo. Laita vain. Laitat ne joka tapauksessa, koska plussan ämmät tuomitsi ne rumiksi.

Sitte sun pitää pohtia tarkasti, miten miehesi sulattaa tolpat ja että onko ne kuitenkin liian halvan näköiset.

Mielestäni tolppa-ajatus on aika tyhmä.

mä vaan myös miettinyt kun lapset kävele juoksee niin aina ne lyö päätä niin ehkä tolpat olisi hyvää ja myös meijän pitukseen mukaan että emme kans kävelle yöllä ja BAM

mut en teidä miks mä tykkään, mun mies ei tykkää, mut must jotenkin tuntu että on parempi noin:/ en mä enää tiedä, kauan suunnitelimme jo, mut jossain vaihessa pakko jo mennä puusepälle että saadaan sen kuntoon viimeinen juttu, tai melkein viimeinen, keittiössä puutu vielä kaksi ovia ja yksi kappi ihan sellainen joka sisustuksen varten

No tee nyt kerranki niinku mies haluu, paremmat on ilman tolppia.

[QUOTE="vieras";22184870]En missään nimessä laittaisi tolppia, en ymmärrä mitä järkeä, ei näytä hyvältä ja vie paljon tilaa. Tota kuvaa katsoessa teki vaan mieli hakea valkosta (tai jonkun muun väristä) maalia ja maalata noi portaat, näyttää jotenkin irrallisilta.[/QUOTE]
Sama tuli mieleen! Ei jotenkin ihan istu. Ja mäkään en laittaisi mitään tolppia.

Milanna, turha sun on kysellä täällä ventovieraiden mielipidettä, kun kyseessä on teidän koti ja silloin väliä on ainoastaan teidän mielipiteillänne. Eli jos se tuntuu teidän perheestä hyvältä ajatukselta niin laitattakaa ne tolpat ihmeessä älkääkä piitatko siitä mitä kaksplussan raati sanoo. :)

En laittaisi tolppia minäkään. Toisekseen mäntyportaikko on koko sisustuksen pahin hirvitys etenkin kun se näkyy kaikkialle avonaisessa tilassa. Maalauttaisin sen välittömästi valkoiseksi.

[QUOTE="vieras";22184855]Nyt tulee kaksikymmentä viestiä, että ei hyvät ole tolpat ja sitten yks joka sanoo että kivat on ja tee kuten itse tykkäät ja ap kirjottaa sitten :
mä laittaan mun kotiin tolppat nee on hienot ehkä mies ei tykkä mut tolppat tulee :D[/QUOTE]

Oot kyllä oikeessa, nythän se alko jo... :D "Mies ei kyllä tykkää" "mun mielestä paremmat tolppien kanssa" "lapsetkin kolauttaa varmaan päänsä". Kohta se totetaa laittavansa ne, sanoi muut mitä sanoi.

Yhteistyössä