Sain tietää että odotan poikaa ja haluaisin antaa hänelle erikoisen mutta hienon nimen :)
j-zica 19.03.2010 #1 Sain tietää että odotan poikaa ja haluaisin antaa hänelle erikoisen mutta hienon nimen
j-zica 19.03.2010 #10 ei mulla ole mitään sellasta tyyliä haluaisin vaan sellasen ettei ´kaikilla samanlaista ole ottakaa nyt siitä selvää
ei mulla ole mitään sellasta tyyliä haluaisin vaan sellasen ettei ´kaikilla samanlaista ole ottakaa nyt siitä selvää
abcdefghijk1 19.03.2010 #16 Aapi olis tullut yhdestä meidän tytöistä jos olis ollut poika. Samoin kaikki nimet jossa on luonnetta: Sisu, Usko yms.
Aapi olis tullut yhdestä meidän tytöistä jos olis ollut poika. Samoin kaikki nimet jossa on luonnetta: Sisu, Usko yms.
eeevv 19.03.2010 #21 Jos juuri nyt olisin miettimässä kolmospojille nimiä, niin heistä tulisi Kaius Kalervo Paulus Patrik ja Marius Miska Matias
Jos juuri nyt olisin miettimässä kolmospojille nimiä, niin heistä tulisi Kaius Kalervo Paulus Patrik ja Marius Miska Matias
emm 19.03.2010 #24 Yksi meidän pojun nimistä on Lenny. En tiedä onko tuo mitenkään erikoinen, mutta kalenterissa ei sitä ainakaan löydy. Itse tykkään
Yksi meidän pojun nimistä on Lenny. En tiedä onko tuo mitenkään erikoinen, mutta kalenterissa ei sitä ainakaan löydy. Itse tykkään