kertokaa mitkä on hyvät tuplat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pienimmille lapsille tulee ikäeroa 2v ja tarvitaan hommata tuplat. Lenkkeillään niin paljon, koirat mukana, niin ei pysty taluttelemaan isompaa. Nyt vaan tarttisin vinkkejä, mitkä tuplat ois hyvät. Mulla ei oo niistä ennen kokemusta.

Pitäis olla erikseen säädettävät selkänojat, jotta vauvan saa nukkumaan, kun isompi istuu. Mahd. kapeat, mutta ei kuitenkaan liian ahtaat... mitäs muuta tartteis? Ai niin. Isot renkaat, maastoajelua varten=)

Meillä on Babyweltin montreal twin vaunut. Täyttää kaikki mainitsemasi kriteerit, ja on näppärät ja kapeat kärryt. Ja hintakin kohdallaan, itse en tuplista ollut valmis maksamaan ihan hirveän montaa sataa, koska niiden käyttöikä on kuitenkin lyhyempi kuin tavallisten vaunujen, vaikka meillä ikäeroa lapsille onkin vain tasan vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Meillä on Babyweltin montreal twin vaunut. Täyttää kaikki mainitsemasi kriteerit, ja on näppärät ja kapeat kärryt. Ja hintakin kohdallaan, itse en tuplista ollut valmis maksamaan ihan hirveän montaa sataa, koska niiden käyttöikä on kuitenkin lyhyempi kuin tavallisten vaunujen, vaikka meillä ikäeroa lapsille onkin vain tasan vuosi.

Mites noi etupyörät toimii, kun en niin hirveesti tykkää noista kääntyvistä? Onko hankalat vai pelittääkö hyvin?

Pyörät saa halutessaan lukkoon. Eli pysyvät paikallaan jos niin haluaa. Mutta mä tykkään ite tosi paljon kun pyörät kääntyy, tekevät kärryistä ketterämmät, ja kärryt kääntyvät lähes "itsensä ympäri", eli on tosi helppo liikutella ahtaissakin paikoissa.

Itse suosittelen Emmaljungan twin city crosseja! Ovat kapeat (menee tavallisista ovista nätisti) ja silti lapsilla on istumistilaa. Selkänojia pystyy säätämään erikseen ja renkaat ovat isot. Viime talvena tuli työnnettyä niitä jopa 10cm loskassa, eikä tehnyt edes tiukkaa. Eli ovat kevyet työntää!
Toki hinnakkaat, mutta olivat kyllä täysin sen arvoiset!

Meillä Emmaljungan twin cerox 360.

Noissa kyllä on kääntyvät etupyörät (tai takapyörät, riippuu miten päin työntää) mutta mun mielestä se on vain plussaa jos ajattelen sitä, että mekin nimenomaan lenkkeilemme koirienkanssa vaihtelevassa maastossa.

Leveys oli 10 cm enempi, kuin Brio Kombien työntöäisassa, eli kapeat on.

Käyttökokemusta ei vielä löydy, mutta ukosn että ovat hyvät.

En nyt mitään merkkiä viitsi heittää, mutta kannattaa mun mielestä ehdottomasti valita sellaiset, missä on isot pyörät, ja ne kääntyvät etupyörät. Itsellä oli ensin ei-kääntyvä etupyörä-malli, ja se oli todella raskasta varsinkin kaupunkimaastossa tai vaikka kaupassa kun niitä rattaita joutui kääntämään. Erikseen kääntyvät selkänojat ehdottomasti, samoin erilliset kuomut on musta hyvät.

Meillä Habby Babyt. Loistopetit, kun maalla asutaan ja sorateillä lenkkeillään koirien kanssa. Uutena kalliit, mutta itse ostin käytetyt 300?:lla. Meillä ikäero 2v ja edelleen joka päivä tuplat käytössä, vaikka ikää jo 3v ja 1v, että kyllä niille hintansa edestä käyttöä on, jos lenkillä käy. Yhdistelmät myi pois.

Meillä on Teutonian Team Alu S4 vai mikä se on... Tosi hyvät, jämäkät mutta ketterät vaunut. Hinta tietysti miinusta mutta toivo on että sais ne ihaan käypään hintaan eteenpäinki :)

Jane powertwin - ei tosin saa Suomesta, mutta tilaamalla netistä.
Peräkkäinistuttavat, mutta menee pieneen tilaan kasatessa, kolmepyöräiset, mut silti tukevat, koska isot ilmakumipyörät.

Yhteistyössä