Kertokaa, mitä tämä on ?

• Viestiketjun aloittaja Nyt äippä
  • Ensimmäinen viesti
Nyt äippä
Mikähän tää mun juttu oikein on ?
Mulla on säännöllinen kierto 28-30 päivää. Normaalisti n.6 päivää "vaippailua" menkkojen aikaan, mutta viimeksi ei ollut kuin kolme päivää.
Tänään kp 20, ja menkat alkoi. Parina päivänä tuli ensin vähän rusehtavaa vuotoa. Miksiköhän noin lyhyt ? Olisiko mahdollista keskenmeno ? Osaisiko joku valaista asiaa ! KIITOKSET !

Moi Äippä!
Mun vikat menkat oli heinäkuussa. Sitten syyskuussa tuli menkkojen aikaan ihan kirkasta verta ja vuosin kuukauden päivät rusehtavaa vuotoa. Olin ihan varma, et kesken menee, kun en tienny asiasta mitään. Mutta se ilm. vain kuuluu asiaan joillain. Sillä odotan edelleen ;)
Mutta jos vähääkään epäilyttää, niin mene päivystykseen. Mä pääsin oman terv.keskuksen kautta eteenpäin. Tehtiin ultra ja todettiin kaikki hyväx. Ja mielenrauha säilyi ;)
Huomasin, et mitä useemman ihmisen kans keskustelin, niin sitä vaihtelevampia vastauksia tuli.
Isoin helpotus oli ystäväni kokemuksilla. Hänellä on takana 2 keskenmenoa ja 2 lasta = riittävästi kokemusta molemmista asioista. Oli vuotanut myös lapsia odottaessa. Eli kuului ihan asiaan.

Yhteistyössä