kertokaa mitä naapurille kiitokseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapuri

Vieras
Antoi meille jääkiekkokypärän, kaks rullalautaa, kahdet minisukset, kahdet kohtuu kuntoiset tavalliset sukset, toisissa tosi hyväkuntoiset monot ja pulkan. Äsken toi vielä sellaisen ison rauta kehikkoisen jalkapallomaalin. Sanoi ettei maksa mitään, mutta kyllä jotain haluaisin viedä kiitokseksi. Vinkkejä mitä vois antaa???

Niin on ihan naapuri kyllä. Hänen pojat on jotain yläaste ikäisiä ja sanoi että heitä ei enää kiinnosta kuin lätkä ja tytöt :-). Täytyy varmaan viedä jotain syömistä ja kahvia... Mut mä aina yliajattelen... mitäs jos ne on tosi allergisia? Me ei tunneta muuta kun tossa pihalla moikattu vaan ja pari sanaa vaihdettu... Mitä mä sit leipoisin?

Älä muuta sano. Näin tuolla kellarissa ne yhdet sukset ja nimen perusteella kysyin kun näin hänet, että mitä pyytää niistä, niin sanoi ettei mitään ja sanoi laittavansa sinne kellariin mulle muutakin että käyn kattomassa vaan ja kaikki noi oli laittanu ja sit toi tos illalla vielä sen maalin koti ovelle ja sanoi että ei ole edes vielä tyhjentänyt häkkikellaria, ja että sieltä tulee vielä vaikka mitä lisää... Ei kyllä minusta pelkkä kiitos enää riitä, vaan jotenkin haluan korvata.

Yhteistyössä