kertokaa mitä ihmettä teen?(kiireinen asia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
olenko huolestunut turhaan?
eli minun kaverin(marketta)ex(matti)on mennyt hakemaan marketan luota tavaroitaan koska he eivät ole enää yhdessä.matti on lyönyt markettaa muutaman kerran seurustelun aikana ja muutama päivä sitten viimeksi koska sai selville että marketta on pettänyt.
sovittiin marketan kanssa että hän laittaa tietokoneensa piiloon siksi aikaa kun matti tulee hakemaan tavaroitaan ettei matti hajota konetta(on meinannut monesti).
kirjoitin marketalle mesessä äsken koska luulin matin läheteneen, mutta selvisi että matti on koneella. yritin kysyä että missä marketta on ja että onko kunnossa, mutta matti sanoi minulle että asia ei minulle kuulu.

nyt siis pelkään että matti on tehnyt marketalle jotain. en uskalla mattia uhkailla mesen kautta poliisilla koska marketta aikaisemmin mainitsi että se saattaisi pahentaa tilannetta.

eli kauan nyt odotan että kuulen marketasta tai missä vaiheessa soitan poliisille tai jollekkin?

toivottavasti tuosta sai selvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja pelokas:
ja en voi soittaa marketalle koska matti hajoitti hänen puhelimen

Milloin hajotti, nyt juuriko vai aiemmin?

muutama päivä sitten, myös löi ja pakotti yhdyntään.

olen kaveriani kehottanut viemään asioita poliisin korviin ja hakemaan lähestymiskieltoa jne mutta marketta ei halua

Jos tosiaan epäilet että on jotakin tehnyt niin voit ihan hyvin soittaa poliisille että tarkistavat tilanteen.
Mielestäni parempi kuin että joutuu mahdollisesti myöhemmin miettimään että olisinpa...

Soitat poliisin sinne suoraan? Muutenkin olisi ollut hyvä, jos tämä Marketta olisi saanut esim. sut sinne kun exä hakee kamojaa tai jonkun ison mies puolisen kaverin.. yksin, ei todellakaan hyvä, tuossa tulos :ashamed:

juu mutta jos sillä on ollut tapana käydä käsiksi niin voi olla että jotain onkin tapahtunut.
Eikä se mies muutenkaan voi mennä toisen kotiin hajottamaan tavaroita, sekin riittää jo poliisien kutsumista paikalle

poliisit kävivät ovella, sanoivat mulle että kaikki kunnossa ja ei näkynyt vammoja..sanoivat poliisit minulle että voit mennä kyläilemäät että ehkä olisi hyväkin käydä...noh, minä menin ja soittelin ovikello, koputtelin ja postilaatikosta puhuin ja katselin niin asunto näytti tyhjältä, hiljaiselta ja pimeältä..eli marketta ei tullut edes ovella käymään että olisi minulle sanonut että kaikki kunnossa...soitin poliisille uudestaan, eivät tee nyt mitään koska heidän mielestään kaikki oli kunnossa..
itselläni sellainen tunne että kaikki ei ole ok

Alkuperäinen kirjoittaja pelokas:
poliisit kävivät ovella, sanoivat mulle että kaikki kunnossa ja ei näkynyt vammoja..sanoivat poliisit minulle että voit mennä kyläilemäät että ehkä olisi hyväkin käydä...noh, minä menin ja soittelin ovikello, koputtelin ja postilaatikosta puhuin ja katselin niin asunto näytti tyhjältä, hiljaiselta ja pimeältä..eli marketta ei tullut edes ovella käymään että olisi minulle sanonut että kaikki kunnossa...soitin poliisille uudestaan, eivät tee nyt mitään koska heidän mielestään kaikki oli kunnossa..
itselläni sellainen tunne että kaikki ei ole ok

Lähtenyt käymään jossain?

soitin juuri matin puhelimeen ja puhuin marketan kanssa, marketta vakuutti että kaikki on kunnossa ja että ei ole hakattuna..sitä marketta ei tiennyt miksi matti ei päästänyt markettaa aukasemman ovea kun minä kävin siellä..sovittiin marketan kanssa että tulee meseen huomenna ja jos ei niin soitan uudestaan poliisit

Uusimmat

Yhteistyössä