Kertokaa,missä kohtaa vittuilin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta liian väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta liian väsynyt

Vieras
Heräsin lapsen kanssa puoli 6,ukko oli alakerrassa nukkumassa..nukkuu siellä mukavuus syistä ettei vaan pihaustakaan kuule ääntä minusta tai lapsesta.Keitin aamupuuron ja syötin muksun.Ukko heräs 7,sille oli tuoremehut lasissa,kahvi mukissa,puurot keitetty,eilen illalla leivotut sämpylät täytettynä.Sai istua pöytään suoraan.Eväät valmiina töihin.Sitten alkaa jauhaa silmälaseistaan,eivät ole vinossa ainakaan kun näin ulkopuolisena katsoo,niiden vääntäminenhän takas pikkujuttu liikkees ja maksaa pari euroa.Eilen kun ensin nukkui 12 asti ja sitten makoili pari tuntia tuolilla tuijottaen telkkaa,minä sitten nousin hetkeksi hänestä kaukana olevasta tuolista ja tulin takas istumaan.No kohta se alkaa kysellä missä sen lasit on,oli laittanut ne siihen mun tuolille ja mä istunut päälle.Ihan helvetillinen raivoaminen siitä..en minä niitä huomannut.Mua rupes itkettämään niin karjuu vaan että mee muualle hän ei tollasta kattele.Illallakin vielä jauho et fatass istu niiden päälle eikä vittu huomaa mitään.Sit häipykin kolmen maissa omille menoilleen ja palas puol 10..kuten huomaatte minä teen kaiken.Niin ja kun illalla tuli,valitti kipeää selkää,ensin hieroin sitä ja sitten laitoin lämpöisen kaurapussin..ei kiitosta edes.Niin nyt aamulla sitten alkaa taas raivota,kun ei löydä huppariaan,kerroin missä on,kuulemma vaan vittuilen ja mitä helvettiä meen viemään sinne jne...olin siis pessyt hupparin ja vienyt komeroon.Sitten kuuluu kun yläkerrassa raivoaa ja karjuu,meidän yks vuotias ihmettelee alakerrassa,miehen kaveri joka menossa samaa työmatkaa istuu portailla.Siellä se haukkuu mua ja riehuu,meen sitten sinne niin huutaa vaan vittuako enää vaivaudut laitan toisen(vaik just huutaa missä ei täällä oo..) ja häipyy alas.Vaatekaappien sisällöt heitteli siellä sitten lattialle..ne on kaikki mun kerättävä,ei se sitä tee,jos en minäkään niin jää siihen ja taas raivotaan.Mä olen niin paskana,mä en jaksa kun se kokoajan riehuu,mikään ei kelpaa..mä olen itse väsynyt,olen raskaana ja 4kk laskettuun.Mulla on yks vielä pari vk.kestävä opetus juttu menossa,ukko ei yhtään ole sen takia joustanut,aina saanut hoitajaa muualta ettiä.Eilen testasin tehdä harjoitus kokeen,ja huomasin et ihan naurettavia virheitä,kun ei ehdi lukemaan ja on niin väsynyt ettei pysty ajatella.et voi kestää kauemmin kuin pari vk..Onko toi ihminen kasvatuksen ansioista tollanen vai ihan joku perusluonne,ja onko vaaraa meidän lapsilla tulla samanlaisiksi.Sillä ei ole mitään empatia tunteita mua kohtaan,päin vastoin.Muille on niin ihana pyhä lehmä aina..Mä laitoin kihlasormuksen purkkiin,pakko laittaa pian takas et on kun meen opetusjuttuun,ettei unohdu.Mä olen ihan kauhea,mutta ajattelen että kuolis vaikka paska pois.Lähteä en jaksa,en kykene.Sillä siitä pääsis,loppus se ainanen huuto ja sättimine,jatkuva pelkääminen..pitäs saatanan hullu psykopaatti paska ukko turpansa kiinni!!!!!

hmmmm...sulla taitaa olla lapsen lisäksi iso lapsi passattavana? miksi olet hänelle kuin äiti? ei tarttis olla, ei hän osaa sua muuna pitää, ku käyttäydyt kuin äiti. ole vaimo ja nainen, ja anna ukon kuoria jo vihdoin omat perunat. voimia.

Toi siis kuullostaa pieneltä,mutta mun mies on väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti ja sain siis pelätä et käy päälle kun meen ylös,ois se tääl alaalla voinut käydä..on se käynyt ennenkin ton kaverinsa nähden.Ja kun se riehuu aina kaikesta..jumalauta,mä en kehtais ihan siitäkään syystä kellekkään tehdä noin kun kaikki on naaman eteen tehty valmiiks ja hierottukin.se ei ikinä oo mua hieronut vaikka oon pyytänyt,eikä auta mitenkään.Mut nyt se on varmaan tyytyväinen ees hetken kun on nyt töissään,siellä kun on niin mukavaa ja lirkutella kaikille,mies on johtotehtävissä.Parille henkilölle oon joskus avautunut ahdingostani niin vakio vastaus on et ei he usko et mies sellasta tekee..niinpä,on muille niin kiltti ja herttanen.

Kuulostaa ihan hirveältä! Minusta sinäkin liikaa palvelet isoa miestä, mikä ihmeen piika sinä olet ja sitten kuitenkin saat tuollaista kohtelua. Nyt on vakavan keskustelun paikka ja otatte vaikka ulkopuolista apua, jos ette kahdestaan kykene juttelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Hei
Älä kerää, älä pese, älä passaa, jos kerran syytetään vittuilusta, niin vittuile sitten kans.

Sitten tulee lisää huutoa ja parhaas tapaukses turpan.Ja mä en itse jaksa katsoa sitä läjää tuolla kauaa.

nyt nainen nokka pystyyn ja vaadit kunnon kohtelua. ei kukaan hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tommosta kattele. hajet apua ja jos ei muu auta, niin minusta sinun olis parempi elää ilman tollasta kohtelua. kukaan ei ansaitse tollasta. jos toista rakastaa, ei noin kohtele! voimia ihan hirveesti sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kuulostaa ihan hirveältä! Minusta sinäkin liikaa palvelet isoa miestä, mikä ihmeen piika sinä olet ja sitten kuitenkin saat tuollaista kohtelua. Nyt on vakavan keskustelun paikka ja otatte vaikka ulkopuolista apua, jos ette kahdestaan kykene juttelemaan.

Oon sanonut et mennään jonnekkin yhdessä tai se erikseen,mut ei suostu.Kaikki kuulemma mun vikaa.Ei hänessä mitn.Ja tämä mies ei keskustele,minun kanssani,häntä ei saa häiritä,hän ei jaksa,hän ei ehdi..jnejnejne.

Uskon kyllä väsymisesi...Mutta mistä olet saanut päähäsi,että ansaitset tuollaista kohtelua?!Minkä takia jäät ja kuuntelet ja annat kaiken tapahtua?!Sulla on vaan yksi elämä,tollaseen p#skaanko haluat sen kuluttaa..?MIETI NYT...

Ei helvattu, harmi että olet raskaana.
Ei sun kannattais olla ja pilata omaa ja lasten elämää tollasen luuserin kanssa. Eihän siitä ole mitään hyötyä saati iloa, pelkkää harmia.
Tuun vihaseksi kun ajattelen.....................................................

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oon sanonut et mennään jonnekkin yhdessä tai se erikseen,mut ei suostu.Kaikki kuulemma mun vikaa.Ei hänessä mitn.Ja tämä mies ei keskustele,minun kanssani,häntä ei saa häiritä,hän ei jaksa,hän ei ehdi..jnejnejne.

sinä et pysty narsistia muuttamaan, hän ei kykene näkemään muuta kuin oman hyvinvoinnin, vain omat tarpeet merkkaavat jotain, häh, häh, hä eikä kukaan muu! Varmasti on ihan kamalaa. Minä olen läheltä seurannut sellaista henkilöä ja vaikka ei tarvitse olla tekemisissä niin se on jo hirveän raskasta kuitenkin. Se on sairaus, joten tarvitsette ulkopuolista apua ja kun ei kerta siihen suostu niin sin et tule tuollaista kestämään. Lapset eivät ainakaan!

olen myös kokeillut etten siivoa,tiskaa,pyykkää jne.mut omaa kuoppaa vaan kaivoin,vaikka kuinka pyysin apua niin ei auttanut..sotkun selvimiseen menikin sitten päivä..kuitenkaan itse en viihdy sotassa ja lapselle ei ole hyväksi sellanen..jääkaapissa voi olla vaan valo,hän ei hae,hän voi mennä syömään kavereiden kanssa/äiti tekee.

ja jos on väkivaltainen ja narsisti (kuten selvästi on havaittavissa) niin siihen ei aut kuin ERO!
Peesi vielä tähän!Narsisti ei tule koskaan muuttumaan,elämä tällaisen kanssa syö oman minäsi ja tahtosi ihan huomaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja kohta liian väsynyt:
Toi siis kuullostaa pieneltä,mutta mun mies on väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti ja sain siis pelätä et käy päälle kun meen ylös,ois se tääl alaalla voinut käydä..on se käynyt ennenkin ton kaverinsa nähden.Ja kun se riehuu aina kaikesta..jumalauta,mä en kehtais ihan siitäkään syystä kellekkään tehdä noin kun kaikki on naaman eteen tehty valmiiks ja hierottukin.se ei ikinä oo mua hieronut vaikka oon pyytänyt,eikä auta mitenkään.Mut nyt se on varmaan tyytyväinen ees hetken kun on nyt töissään,siellä kun on niin mukavaa ja lirkutella kaikille,mies on johtotehtävissä.Parille henkilölle oon joskus avautunut ahdingostani niin vakio vastaus on et ei he usko et mies sellasta tekee..niinpä,on muille niin kiltti ja herttanen.

Sairas paska se on. Nyt kuule on ihan sama uskooko muut vai ei, sun on pakko kertoa jollekin ammatti-ihmiselle, ja sellaselle joka alkaa auttamaan sua eroon siitä.
Lähde hyvä nainen, lähde.

ja jos on väkivaltainen ja narsisti (kuten selvästi on havaittavissa) niin siihen ei aut kuin ERO!

ja tähän peesi!
Ja kannattaa lähteä ajoissa, ei sitten kun on naama mustana, käsi murtuneena, 5kylkiluuta poikki ja jalat niin potkitut ettei kävellä käsi.

Jos ei muuta ni mietipä miltä lapsistas tuntuu kun on tuomonen isä..
Ja jos pitemmäks aikaa siihen jäät niin kiere on valmis, jossain vaiheessa lapset kattoo että äitiä voi kohdella noin ja kun äitiä voi kohdella noin niin muitakin voi kohdella samallatavalla..

miten ihmeessä olet nainen ottanut tuollaisen miehen? etkö huomannut ajoissa, että mimmonen hän on? nyt heti kamppeet kasaan ja tosiaan: sulla on vain yksi elämä, elä tuhlaa sitä!

No onpas ikävä tilanne,mutta minä suosittelen pikaista eroamista :/
Et jaksa kauaa tuollaista tilannetta ja se voi paheta entisestään.
Ei kannata jäädä suhteeseen jossa toinen on tuollainen itserakas,itsekeskeinen,hullu raivoaja :ashamed:
Jo lapsen takia kannattaa erota,ja toi väkivalta on todella iso syy muuttaa oma elämä paremmaksi :hug:

Voi kun sais sen mulkun nimen selville, mentäs porukalla potkimaan siitä paskat pihalle ja vietäs toi naisraukka turvakotiin tai johonkin hiton kuuseen, pois ton mätipään luota.

Hän pilkkaakin että heheh,kuinka luulet sitten jaksavas yksin jne.kattotaan sitten kuinka romahdat yms.muutenkin musta tuntuu etten pärjäisi...sanonut kaikkea..olen lukenut narsistisuudesta netissä,onko kellään tietoa että onko se periytyvää,siis johtuuko se jostakin elimillisestä syystä tms.?kun pelottaa että lapsista tulisi noin julmia ihmisiä,eivätkä osaisi kohdella ihmisiä oikein vaikka kuinka kasvattaisi.Miehen äiti on niin poikansa puolella aina kun vain voi olla,poika ei tee pahaa jne.minä vain valehtelen.että onko häntä sitten kasvatettukin kieroon..meidän lapsi on nyt jo todella temperamenttinen,et oikeasti pelottaa että tulee samanlainen kuin isästään..minäkään mikään täydellinen,mutta erotan oikean ja väärän,empatiakykyinen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
miten ihmeessä olet nainen ottanut tuollaisen miehen? etkö huomannut ajoissa, että mimmonen hän on? nyt heti kamppeet kasaan ja tosiaan: sulla on vain yksi elämä, elä tuhlaa sitä!

Eräänä kauniina päivänä vain alkoi lyöminen..ilman mitään varoitusta..tätä olen itsekkin miettinyt monesti.

Mikään anopin kanssa keskustelu ei sitten auta yhtään. Luultavasti miehesi on passattu ihan piloille ja hänen vanhemmissaan voi olla ihan samoja narsistin piirteitä. Sieltä et saa apua, luultavasti alkavat vaan lytätä sinua enemmän (ei vika ole miehessä, vaan sinussa kun et tee noin tai näin) tarvitset ulkopuolista apua (ehkä omat vanhemmat) että pääset eroon tuollaisesta. Se ei tule olemaan todellakaan helppoa, koska mies tulee lyttäämään sinut ihan täysin ja luultavasti uhkailee vaikka millä (luultavasti juuri lapsilla, koska ne ovat arin kohtasi) Nyt apua hakemaan!!!

Hirveää luettavaa! Miten kauan tuollaista käytöstä on jatkunut? Nyt sinun on pakko ottaa vastuu omasta elämästäsi, ennenkuin on liian myöhäistä ja vaikka kuinka tuntuu, ettet jaksaisi. Kirjoitat , että miehesi on väkivaltainen ja sinä odotat ja teillä on vielä pieni lapsikin. Ei hyvä yhtälö.
Oman ja lastesi turvallisuuden puolesta hakeudu vaikka turvakotiin, että saat elämäsi järjestymään ja ei tarvitse pelätä miehen reaktioita jos päätät vaikka jättää moisen alistajan.
Voithan myös kertoa tilanteestasi neuvolassa, että saat asiantuntevaa neuvoa ja opastusta miten kannattaa tehdä.
Parisuhteesta pitäisi molempien nauttia, tässä tapauksessa vaarana on ,että sairas miehesi sairastuttaa sinut ja lapsenne.

Narsismi sinänsä ei periydy käsittääkseni, mutta jos lapset näkee kuinka ukkos sua kohtelee niin kierre on valmis vaikka kuinka opettasit ettei noin saa muita kohdella. sitten voitkin samaan syssyyn selittää lapsille miksi sitten itse siedät moista paskaa vuodesta toiseen?
JA vaikka ukkos sanos mitä, sä jaksat yksin ihan yhtähyvin, eron jälkeen sulla on yks vähemmän huolehdittavana eikä tarvia kokoajan elää kusi sukassa koska se taas pimahtaa.
Yksin lsten kanssa pelkästään lapset levittää tavaroita(normaalia ) ei ukkos joka ei ole normaalia että aikainen ukko käyttäytyy noin..

Tuota... minä nyt tässä hieman ihmettelen, että ihanko totta kattelet tollasta ukkoa? Jos pitää pelätä että turpiin tulee ja miehellä ei mitään empatiaa eikä käytöstapoja saatikka sitten halua ottaa osaa perhelämään niin suosittelen muuttamaan muualle ja laittamaan eron vireille.

Yhteistyössä