KERTOKAA MINULLE...

Voin kertoa tähän oman vastaukseni, joka ei helpota sua kyllä mitenkään :D

Mä rikastutan apteekkaria ja tyhjennän oman lompakkoni joka kerta ihan liian aikaisin. Testasin edellisen piinailun aikana varmaan neljännestä päivästä lähtien :ashamed: Se haamu näkyi sitten pp8.

Testasin tänään selvän viivan, piinapäiviä 9. Ja olin vannonut kautta kiven ja kannon, että odotan ens viikkoon. Jep jep.. ei vaan pysty. Ainakaan siinä vaiheessa, kun on testi kaapissa.

Eihän se testailu kiellettyä ole aikaisemmin. Totuus varmaan on kyllä se, että turha on tuhlata rahojaan liian aikaisin.

Turha on kai lohduttaa, että nopeasti ne päivät kuluu. Kun ei ne kulu :headwall: Tsemppiä odottamiseen ja piinailuun. Lyhyt aika elämästä pari viikkoa =) Mutta voi sitä itsetarkkailun määrää :whistle:
 
Piinapäivät onkin kaikista pahimmat. Jokainen nippaus ja nappaus aiheuttaa joko käsittämätöntä toiveikkuutta tai ajaa epätoivon alhoon. Niistä testeistä kyllä kannattaa pysyä erossa ennen virallista testipäivää. Minä olen paraskin puhuja. Joka kerta ainakin päivää ennen testannut :ashamed:

Tsemppiä vaan ja yritä elää mahdollisimman normaalia elämää.
 
Viivi73 - Täällä menossa pp 4 vasta ja olen valmis lopettamaan tämän piinailun |O tarkoitan siis että toivon, että se testipäivä jo tulisi. Meinaan testata viikon päästä eli pp11 kuten testasin tammikuun Passistakin ja plussaahan se näytti silloin mutta valitettavasti km :(
Jokaista nippausta kuulostelee...ja viime Passia muistelen että tuossa pp5-6 tuli pari kertaan KUNNON vihlaisua ja sitten pp11 kun illalla testin tein niin päätös testin teosta tuli siitä kun kaveri oli kylässä ja joi punaviiniä(on mun ehdoton suosikki juomista) niin jo se , että oli olohuoneen pöydällä viinilasi sai oksennuksen mun suuhun, haisi NIIN pahalle joten pakkohan se oli testata

Florance - Mä en vielä ikuna ole NOIN aikaisin testaanut mutta nyt tuli mieleen josko mäkin niinkuin säkin :D Viime kertainen pp11 oli eka kerta kun testasin ennen virallista testipäivää joka on ollut pp14..Tästäkin pp11 lääkäri sanoi, että voit toki testata MUTTA se voi hyvinkin näyttää negaa ja sitten pp14 plussaa joten..mutta enivei mä testaan kuitenkin
 
jannika07:mulla pp3 VASTA ja tuntuu että päivät menee sika hitaasti..aarghh :eek: testiä en aio ostaa kotio koska tiedän että se huutais mun nimeä yöt päivät :D sitten vasta kun testi päivä on kohallaan eli toivottavasti PIAN!mielialan vaihtelut on ollut valtavat,ei pysy välillä itekkään mukana jopa välillä inhoo itseään kun huutaa toisille ilman syytä.
olen samanlainen että kakista pienistäkin nipsutuksista pelästyy ja ajattelee että tässäkö tää ny oli,ei uskalla oikeestaan tehdä mitään,maha on edelleen aikas turvoksissa,toivon että olisi seuraavat 9kk :LOL:
 

Yhteistyössä