Kertokaa millasia viestejä te laitatte miehillenne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ncdrjpkafnck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä harrastetaan seksiä tunnin päästä, olit paikalla tai et.
jos olen kotona, laitan tuntia ennen miehen ruokataukoa

Eipä tähän nyt kehtaa alkaa pervoilemaan, kerta pari päivässä riittää:D

eipä ole 14v tullut laitettua mitään tuhmia viestejä miehelle. Muutenkin soitan jos on ihan pakko ( siis henkilähtee tyyliin joltakin ) sen verran paljon palavereja, ajatusta vaativaa työtä ym. on, että keskeytyksiä ei tarvitse tulla yhtään liikaa.

Siis täh?Ettekö pirstele suhdetta viesteillä ja muilla kivoilla jutuilla??

No tottakai, kukaan ei näköjään vaan halua kertoa siitä tälleen yleisesti. :D
Kirjota viestiä suuhoidosta, miten voisit sen illalla miehelle tehdä:)

Mies laitteli eilen hempeyksiä minulle facestatukseensa. Sit ommaillaan siel biisejä. Tekstarit on yleensä jotain semitärkeitä arkijuttuja vaan. Tänä aamunakin taisimme intoutua tosta lotr-aiheisesta lentokoneturvaohjevideosta, minkä linkitin ukolleni katottavaksi.

mies tänään laitto kun vannotti mua yhden asian muistamaan että jos et muista niin saat illalla kullia perseeseen!---peppuseksiä siis haluaisi,jo aiemmin mutten oo suostunut:D
Ja huumorilla siis tuo viesti,ei oo väkisin perseeseen vetämässä;)

[QUOTE="Anne";27452874]Edelliset viestit miehelle: "Monelta kusipää tulee töistä, tääl on sulle hommia odottamassa?", "Ei kiinnosta sun juttus yhtään" ja "Haista paska luuseri!"[/QUOTE]

Tästä tulee vaan mieleen että: Miksi?

[QUOTE="Anne";27452874]Edelliset viestit miehelle: "Monelta kusipää tulee töistä, tääl on sulle hommia odottamassa?", "Ei kiinnosta sun juttus yhtään" ja "Haista paska luuseri!"[/QUOTE]

Sillälailla. Kuulostaa terveeltä parisuhteelta.

Yhteistyössä