T
Turhauttaa
Vieras
Olen 167cm ja olen painanut 5 vuotta, lapsen saannin jälkeen, vankkumattomat 76 kg. Sillä mitä syön tai miten liikun, ei tunnu olevan mitään vaikutusta tuohon lukemaan. Syön aika tasan 2000 kaloria päivässä, ja olen nyt puolen vuoden tauon jälkeen alkanut taas harrastaa liikuntaa, 3-5 kertaa viikossa, eri lajeja joogasta kuntosaliin. Ei mitään vaikutusta. Muutaman vuoden harrastin ihan rääkki-urheilulajia, useamman kerran viikossa näännytys-treenejä; paino pysyi samana. Kerran laihduttamalla laihdutin. Hirveällä vaivalla laskin kalorien kulutusta n. 1500 per päivä, ja laihduin kuuden viikon aikana kolme kiloa. Lähdin pitkälle matkalle, jätin kalorilaskurit, ja palasin tuttuun ja turvalliseen 76:n kiloon.
Pointti on siis siinä että EN YMMÄRRÄ. Mun syömisillä ja liikkumisilla ja ravinnolla (kasvispainotteista, paljon kuitua, paljon proteiinia, vähän hiilareita, itse tehtyä, lisäaineetonta) pitäisi TEORIASSA elää toisenlaisessa kropassa! Tapaamani ihmiset eivät esimerkiksi usko mun olevan urheilullinen, ja jos menen uuden tuttavuuden kanssa esim. salille, niin alkavat paapoa kun eivät usko että jaksan tehdä siellä mitään! Ärsyttävää. Kunto siis kuitenkin hyvä, kroppa vaan silkkaa löllöä.... MIKSI? Kertokaa mulle.
Pointti on siis siinä että EN YMMÄRRÄ. Mun syömisillä ja liikkumisilla ja ravinnolla (kasvispainotteista, paljon kuitua, paljon proteiinia, vähän hiilareita, itse tehtyä, lisäaineetonta) pitäisi TEORIASSA elää toisenlaisessa kropassa! Tapaamani ihmiset eivät esimerkiksi usko mun olevan urheilullinen, ja jos menen uuden tuttavuuden kanssa esim. salille, niin alkavat paapoa kun eivät usko että jaksan tehdä siellä mitään! Ärsyttävää. Kunto siis kuitenkin hyvä, kroppa vaan silkkaa löllöä.... MIKSI? Kertokaa mulle.