Kertokaa miksi juuri keväällä erotaan niin paljon??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KevätAhistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KevätAhistus

Vieras
Kyllä tämä on aika hurja kevät kun 3 tuttua pariskuntaa ovat eroamassa! :o Lapsiakin heillä... Itsellä kohta sama tilanne. :( Tämä kriisi on kestänyt jo niin pitkään että sai nyt sitten viimein "likaisen päätöksen".

Jyllääkö keväässä jotkut erityisen vahvat muutoksen ja uudistuksen voimat?? Miksi ihmeessä elämässäni on aina tapahtunut kaikki ankeudet juuri keväisin?? Olen syntynyt itse keväällä joten ovatko kevään lapset aina jotenkin levottomampia?

Uskomatonta horoskooppinikin sanoo:

Maaliskuu on Oinaalle enimmäkseen levotonta odottamisen aikaa. Joudut olosuhteiden pakosta miettimään hyvin ratkaisevien päätösten tekemistä työhön, asumiseen tai perhe-elämääsi liittyvissä asioissa. Sisimmässäsi myllertää pelottava tunne siitä, että vielä ei ole oikea aika, mutta todellisuudessa tämän parempaa aikaa vanhojen juttujen karistamiseksi pois elämästäsi ei tule enää pitkään aikaan. Venus pysähtyy merkkiisi ja aloittaa myös perääntymisensä maaliskuun aikana. Tästä syystä tämä kuukausi on yksi tärkeimmistä ajanjaksoista rakkauselämäsi kannalta. Sisäinen arvomaailmasi uudistuu äärimmäisen tehokkaasti ja siksi tunteesi ovat pinnassa ja rakastumiset kuuluvat tähän aikaan koko elämääsi uudistavina tapahtumina. Kuuntele tarkoin omia tunteitasi, sillä lopulta vain tunne ratkaisee.

Olen aina pelännyt ja inhonnut kevättä. Milloin tulisi kerrankin ihana kevät jota odottaa innolla? :( Tuntuu että haluaisi skipata kesänkin ohi. Tulee olemaan yksinäinen, ankea ja köyhä kesä.

Yhteistyössä