Kertokaa mikä noissa Ticketin haalareissa on hyvää?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tilasin ensimmäisen Ticketin haalarin ja oli pettymys. Hinta 155e ja kokokin tosi reilua. Hoikalla lapselle tuntuu aivan liian leveältä. Vyötäröllä ei kiristys mahdollisuutta. Luotan nyt siihen että on talvella käytössä hyvä mutta nyt näyttää siltä että jää kokeiluksi. Tähän mennessä paras haalari ollut Lassien Supratech.
 
Laatu ja ovat kivannäköisiä.

Meillä oli viime talvena 3veellä Ticketin haalari & takki ja housut. Kaikki nuo säilyi TODELLA hyväkuntoisina, haalarissakaan ei ole karheentumaa tai kulumaa missään, vaikka sitä pidettiin huomattaavasti enemmän.
 
"vieras"
Jotkut tykkää. Minusta on jotenkin vauvamaisia. Siis saahan pikkulapsi pukeutua "lapsellisesti", mutta jotenkin... Monissa on vielä isommassakin koossa tuplavetskari, se olis meidän omatoimipukeutujalle liian hankala. Ne yksiväriset on kyllä kivannäköisiä ja värit ovat meheviä, mutta onkos niissä se oravanraato hupunreunassa...?
 
Voi hyvät hyssykät. Olisiko kiva, jos kaikki lapset pukeutuisivat täsmälleen samanlaisiin asuihin? Kaikille pitäisi mennä se sama malli ja niin poispäin. Eikö ole ihan kiva, että markkinoilla on paljon vaihtoehtoja ja siitä saa valita mieleisensä.

ihan yhtä hyvin voisi kirjoittaa, että mikä Lassiessa on nyt niin hyvää. Kumpaakin vaatemerkkiä kehutaan kilvan tällä palstalla.

mä tykkään että ticketin puvut ovat kauniita (huomioiden tietty kausien muutokset ulkonäössä) kestäviä, lämpimiä, vedenpitäviä ja niissä on takeissa ja housuissa lumilukot mm. Mutta olen myös muilta merkeiltä löytänyt omat kriteerini täyttäviä pukuja.

Ps. oravanraadon saa pois hupusta, mutta kyllähän kovalla pakkasella se on ihan ehdoton.
 
km
kai se on makuasia. mä oon ostanu niitä kestävyyden takia. kun on monta lasta niin saa käyttää samaa usealla. ulkonäkö on makuasia kans. toiset niistä tykkää ja toiset ei. jokainen voi ostaa mitä haluasa eikä se oo keltään pois jos toinen ostaa jotain muuta.
 
kiittää
Alkuperäinen kirjoittaja kiittää;22338201:
Hei, mä tajusin vasta nyt kirpparilöytöni pojalle olevan laatumerkkiä :D, juurikin Ticket siinä lukee =)
ja tosiaan, takki on reilua kokoa ja vettä hylkivä. Lapsi pitää siitä, että on tilaa liikkua, väljät hihat ja helma. Kaksi talvea on kestänyt jo ja taitaa kestää kuopukselle asti.
 
"vieras"
Mä just yks päivä puhuin kaverin kans, että miten lasten vaatteista on yhtäkkiä tullut hirveetä kilpavarustelua. Kun meidän vanhimmat on 15 ja 10, niin oltiin molemmat sitä mieltä, että noiden ollessa pieniä, ei ollut tällästä häslinkiä ja haloota lasten ulkovaatteista. Ostettiin joko reimaa tai lassieta ja kaikki pysy lämpiminä ja kuivinakin suurimmaks osaks aikaa. Onhan se kiva, että on lapsillekin vaihtoehtoja, mutta silti olen sitä mieltä, että vähän on menty yli ja hinnat on todellakin pompanneet liian korkealle.
 
"vieras"
No siis hei, sehän on se merkki merkki merkki, ticket alkaa olla vähän niinku out jo ku sitä saa jostain köyhien ellokselta osaril. Molo tai po.p sen olla pitää millä saa niiku näyttää et meil on rahaa mil hankitaan hyvät varusteet. Siis ou mai gaad jos pitäis lapselle pukee jotain köyhän lassiee, vaik ois kuin tekkii. Eihän se ees oo hyvä.
 
Positiivista varmaan on laatu ja kestävyys. ulkonäölliset seikat nyt ovat makuasioita. Itse en ole noille ticketin haalereille oikein lämmennyt, mutta kaksiosaisia pukuja näkyy olevan kivoja ja jotain on itsekin kokeiltu.
 
km
[QUOTE="vieras";22338319]No siis hei, sehän on se merkki merkki merkki, ticket alkaa olla vähän niinku out jo ku sitä saa jostain köyhien ellokselta osaril. Molo tai po.p sen olla pitää millä saa niiku näyttää et meil on rahaa mil hankitaan hyvät varusteet. Siis ou mai gaad jos pitäis lapselle pukee jotain köyhän lassiee, vaik ois kuin tekkii. Eihän se ees oo hyvä.[/QUOTE]

No ei lassietec kyllä oo ominaisuuksilta sama kuin reimatec tai ticket to heaven. itse oon testannu asian kun oon ettiny halvinta mahdollista LAADUKASTA ulkopukua ettei tarvis maksaa enempää kuin on pakko. Meillä lassietecit ei kestäny kuin muutaman viikon kun ne oli jo saman näköisiä kuin reimatecit ja ticketit on ollu kahden lapsen käytön jälkeen. Mielelläni ostaisin lassieta kun se on niin halpaa, mutta kun ei ne kestä ja 3 lapsen äitinä pitää olla kestävää että voi kierrättää kaikilla. Remua oon aika paljon ostanu kun siinä on suht hyvä hintalaatusuhde ja se on kestävämpi kuin lassie.

Ei pahalla mutta tuo sun kommentti on just sellanen mitä kuulee niiden suusta joilla itsellä ei oo varaa kalliimpiin haalareihin ja joka on siksi kateellinen niille jotka ostaa niitä kalliita. En usko että kovinkaan moni mamma ostaa mitään MERKIN takia, kyllä ne on ne muut ominaisuudet niitä mitkä painaa.
 
MaijaHanna
Tykkäisin kovasti väreistä(yksivärisenä on helppo käyttää pojalla ja tytöllä), kestävyydestä, lämpöisyydestä, vedenpitävyydestä... mutta se malli kun on niin mahdoton! Ja meillä ei ole edes hoikat lapset. Toisaalta eikös viime vuonna, tai tänä vuonna, tullut vyötärökiristyksellinen malli myös??? Onko jollain kokemusta siitä? Onko myös niissä tiukat hihan- ja lahkeensuut?
 

Yhteistyössä