Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:hoitoalalla en halua jatkaa, haluaisin tehdä päivätyötä. Kosmetologiksi olisin halunnut opiskella, mutta lähin koulutus on 100km päässä ja sekin alkaa vasta syksyllä2009 :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:hoitoalalla en halua jatkaa, haluaisin tehdä päivätyötä. Kosmetologiksi olisin halunnut opiskella, mutta lähin koulutus on 100km päässä ja sekin alkaa vasta syksyllä2009 :xmas:
Voisithan sä kysyä oppisopimuksella johkin lähelle, jos semmonen paikka löytys. Jos vaikka tuuri kävisi.
Mulla ei oo edelleenkään tietoo mitä haluaisin tehdä, ammatissa en ainakaan jatka. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:hoitoalalla en halua jatkaa, haluaisin tehdä päivätyötä. Kosmetologiksi olisin halunnut opiskella, mutta lähin koulutus on 100km päässä ja sekin alkaa vasta syksyllä2009 :xmas:
Voisithan sä kysyä oppisopimuksella johkin lähelle, jos semmonen paikka löytys. Jos vaikka tuuri kävisi.
Mulla ei oo edelleenkään tietoo mitä haluaisin tehdä, ammatissa en ainakaan jatka. :x
meinasitko kosmetologin opso? Voisin toki kysellä, olen vaan kuullut että aika nihkeesti ottavat, varsinkaan kun ei ole yhtään alakokemusta