Kertokaa mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkähän laatuista suhdetta..? Siis siihen toiseen naiseen.. Vaikka suhde olisi läheinenkin, ei välttämättä kannata olla huolissaan, sillä on normaalia että mies ylläpitää suhdetta esim. äitiinsä tai siskoonsa.. myös naimisiin menon jälkeen..

Ei rakastanu, aviossa 6 v, jossa toinen jollain tavalla mukana kokoajan. Ero tuli sitten molemmista. Nyt tavallaan neljäs menossa. Toivottavasi nyt onnistuu paremmin.Tosin uusi suhde alkoi ennen kuin kaksi muuta olivat loppu, pikarakastuminen ja yhteenmuutto.

Tottakai rakastaa. Haluaa elää vaimonsa kanssa lopun ikäänsä, koska vaimo on sopivan kiltti, passaa, tienaa hoitaa lapset ja kodin, sukulaiset tykkää jne.

Silti mies rakastaa myös sitä seksiä mitä saa muualta, siitä ei voi luopua !

Rakkautta on monenlaista.

Tämä rakkaus on sitoutumista. mies on vaimonsa valinnut ja ei häntä hylkää, vaikka elää itselleen muuallakin.

Ei, hän ei rakasta kumpaakaan.

ihminen ei voi rakastaa kahta samanaikaisesti.

Jos puhutaan vilpittömästä rakkaudesta.

Voihan sitä seksiä rakastaa, mutta se on sama, kenen kanssa sitä harrastaa. Voihan sitä rakastaa kodin turvallista tunnetta, mutta se on sama, kuka sen luo. Mutta mielestäni nuo eivät ole oikeaa rakkautta, vaan riippuvuutta.

Mutta ihminen, joka ei ole oikeasti, vilpittömästi ja rehellisesti rakastanut, ei voi sitä tietää eikä ymmärtää.

Joka on edes kerran elämässään kokenut sen huiman vilpittömän rakastamisen tunteen, tietää, ettei kahta voi ihmistä voi rakastaa yhtäaikaisesti.

Kuules flikka, klyllä se on niin että vilpitöntä rakkautta ihminen ei tunne kuin omia lapsiaan kohtaan.. ja kai vanhempiaan kohtaan myös. Kaikki muu rakkaus on enemmän tai vähemmän ehdollista.. murenee kyllä, jos sitä liikaa koetellaan.

Saduissa kyllä vilpittömästi rakastetaan, mutta niitä ei koskaan kerrotakkaan kuin siihen onnelliseen kohtaan saakka..

Kyllä uskon että se onnistuu. Mulla on salarakas joka rakastaa minua valtavasti, mutta edelleen rakastaa myös vaimoaan, eikä missään nimessä jätä tätä. Joillakin ihmisillä rakkautta vaan riittää jaettavaksi. Minulla ei itselläni riittäisi, sen tiedän.

Hyviä kommentteja. Kiitos tähän asti vastanneille.

Jotenkin ymmärrän ( vaikkei se olekaan sen hyväksyttävämpää ) kun ollaan vuosia yhdessä niin tulee hairahduksia ja kakkossuhteita , mutta eikö siinä vaiheessa kun mennään naimisiin niin kuitenkin yleensä olla ihan ""rakastuneita"" ja ei kai silloin mitään ylimääräisiä suhinoita tarvitse.... Tai miksi sitten mennä naimisiin, jos ei pysty edes tuossa vaiheessa sitoutumaan vain yhteen...

Olet aivan oikeassa, parisuhde on sitoutumista. Ja varsinkin siinä vaiheessa kun menee naimisiin ihmisen luulisi olevan todella rakastunut kumppaniinsa, eikä ajattelevan ja katselevan muita. Näin ainakin itse ajattelen ja haluaisin olevan. Liitto alkaa jo alusta valheelle eikä se jatku todennäköisesti pitkään, ainakin minun tapauksessani kävi näin.

Yhteistyössä